Hallo mede-tweakers,
Ik heb sinds een weeek weer een beest van een game pc alleen ben ik niet helemaal te vreden over mijn AIO waterkoeler H115i met ML140 fans en MX4 Koelpasta.
Ik vind persoonlijk de idle temps goed 20 ~ 25 graden maar zodra ik er load op zet zoals GTA V, Steam en Teamspeak tegelijk schiet hij naar 40 ~ 43
Ook is het me allemaal wat luid
Ik zoek een?
Ben opzoek naar een kwalitatief betere AIO koeler die voor in een NZXT S340 past zonder al teveel moeite
Zat zelf te denken aan een NZXT X61 met noiseblocker fans en zijn er ok nog betere koelpasta's?
Wat is je budget?
€175,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren wel heb ik een zwart met rood kleuren schema zou mooi zijn als hij hier in past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASUS Maximus VIII Hero
Processor: Intel Core i7 6700K
Case: NZXT S340
Geheugen 32GB Kingston HyperX
Ik heb sinds een weeek weer een beest van een game pc alleen ben ik niet helemaal te vreden over mijn AIO waterkoeler H115i met ML140 fans en MX4 Koelpasta.
Ik vind persoonlijk de idle temps goed 20 ~ 25 graden maar zodra ik er load op zet zoals GTA V, Steam en Teamspeak tegelijk schiet hij naar 40 ~ 43
Ook is het me allemaal wat luid
Ik zoek een?
Ben opzoek naar een kwalitatief betere AIO koeler die voor in een NZXT S340 past zonder al teveel moeite
Zat zelf te denken aan een NZXT X61 met noiseblocker fans en zijn er ok nog betere koelpasta's?
Wat is je budget?
€175,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren wel heb ik een zwart met rood kleuren schema zou mooi zijn als hij hier in past.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Moederbord: ASUS Maximus VIII Hero
Processor: Intel Core i7 6700K
Case: NZXT S340
Geheugen 32GB Kingston HyperX