voordat ik in de huiskamer mag? Ja, zucht.... sorry hoor maar ik weet echt niet hoe ik mijn aantallen posts moet achterhalen... Is dat dingetje nog online gekomen waarmee je dat zelf uit kon vogelen? Dan graag een linkje, anders graag hier mijn aantallen even posten
Iets minder als de helft
Ik wou er geen apart topic voor openen, staat van mij ook een verzoek ik het topic hier onder
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
ik durf er wel een topic aan te wijden
maar het helpt nog niet echt
Ik weet niet wat er mis is, maar er zijn veel users die er niet in kunnen terwijl ze er wel in zouden moeten mogen (jaja, * Grrrrrene kan Nederlands)
Schroom dus niet om het te vragen...
Schroom dus niet om het te vragen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wellus, IceStorm heeft je al een antwoord gegeven... 
Nou, vooruit dan maar :
Huidige status: Member (Tech + SG)
SG-posts: 184
HK-posts: 3
NSTM-posts: 9
LA-posts: 47
SU-posts: 0
Tech-posts: 98
Total posts: 341
Berekende status: Member (Tech + SG)
Nog ff dus.
Voor de overigen die denken er in te moeten kunnen (In de HK dus...
) maar dit niet kunnen gaarne in dit topic vragen, blijft LA een beetje schoner.
Nou, vooruit dan maar :
Nog ff dus.
Voor de overigen die denken er in te moeten kunnen (In de HK dus...
Aannames zijn fataal.
Ik neem aan dat dat mijn posts zijn? In dat geval THANX!!!Op woensdag 27 juni 2001 16:19 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wellus, IceStorm heeft je al een antwoord gegeven...
Nou, vooruit dan maar :
Nog ff dus.
Voor de overigen die denken er in te moeten kunnen (In de HK dus...) maar dit niet kunnen gaarne in dit topic vragen, blijft LA een beetje schoner.
* Eindbaas is bij BC3 wel errug veel post kwijtgeraakt, maar is bezig met comeback
Nee, dat zijn niet jouw posts, dat zijn de mijne.... 
Aannames zijn fataal.
Pssst GaMeOvEr liegt hoorOp woensdag 27 juni 2001 16:42 schreef wouter76 het volgende:
LOL [afbeelding]
en hoeveel moet ik er nog, want ik heb nou iets van 200 posts, en dat in stuk of 90 topics d8 ik, maar ik heb geen idee hoeveel er daarvan in SG zitten?
Netjes geschat, je zit op 154. Ik roep HlpDsK of iemand anders wel evenOp woensdag 27 juni 2001 17:34 schreef RonaldMcDonald het volgende:
en hoeveel moet ik er nog, want ik heb nou iets van 200 posts, en dat in stuk of 90 topics d8 ik, maar ik heb geen idee hoeveel er daarvan in SG zitten?
Je kunt er nog niet in, maar voldoet wel aan de eisen, ff Bulldog vragen ofzo... Die kan ze aanpassen en heeft dat al enkele keren gedaan vandaagOp woensdag 27 juni 2001 17:34 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Sorry Bulldog, ik zou het met plezier doen, maar mag het niet
ej ok bedankt, ik w8 met smart...
Je wilt toch niet zeggen dat je alleen post om HK in te kunnen?Op woensdag 27 juni 2001 16:55 schreef wouter76 het volgende:
ik vind het best, over een paar daagjes ben ik ook in de HK te vinden
* Mark_640 wordt nu ook wel benieuwd...
Helaas ben ik er een hoop kwijt na BC3... Ik had er een hoop in IT.. My favo forum...
Helaas ben ik er een hoop kwijt na BC3... Ik had er een hoop in IT.. My favo forum...
Mark, nope je mag er helaas nog niet in. Je zit op ca 2/3.
je status is aangepast door BulldogOp woensdag 27 juni 2001 17:47 schreef RonaldMcDonald het volgende:
ej ok bedankt, ik w8 met smart...
Nou, helaas vind ik 't nie... Thx!Op woensdag 27 juni 2001 18:17 schreef IceStorm het volgende:
Mark, nope je mag er helaas nog niet in. Je zit op ca 2/3.
Nee, je bent er alOp woensdag 27 juni 2001 19:11 schreef fox666mulder het volgende:
Hoeveel moet ik nog?
Ik schat zo'n 10 posts
* IceStorm roept 'iemand'
FixedOp woensdag 27 juni 2001 19:16 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee, je bent er al![]()
* IceStorm roept 'iemand'
Bericht hierboven
Pagina: 1