Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-08 21:35
Beste,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een S7 Edge. Helaas was vandaag het probleem dat ik uit het niets geen 4G (of zelfs 2/3G) meer ontvang op mijn telefoon. Bellen is mogelijk evenals het gebruik van WiFi.

Heb vandaag zelfs de telefoon naar de fabrieksinstellingen gereset (m.u.v. mijn eigen gegevens en instellingen) Maar dit mocht helaas ook niet baten. Mijn telefoon draait op de laatste Android software van de S7 Edge

Het leuke is dat mijn 4G wel werkt op mijn oude Iphone S5 en mijn oude Xperia Z3. Hier stop ik de simkaart in en alles is zoals vanouds. Ik vind het een beetje vreemd dat dit zo uit het niets komt, heb nooit gekloot met provider instellingen e.d. Gisteren deed alles het perfect, vandaag liep ik de deur uit en had helemaal niks qua 4G.

Graag zou ik wat hulp willen aangezien ik deze telefoon z.s.m. weer in gebruik wil nemen.

Alvast bedankt mensen.

Edit:

Uit het niets bezit ik weer 4G, ook bij storingen gekeken e.d. en die waren er niet, ik begrijp er niks van, ik sluit het topic nog even niet en kijk er morgen nog even tegenaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Disker op 22-08-2016 01:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je provider heeft op haar site waarschijnlijk wel installatiehulp staan volg die eens soms moet je instellingen veranderen van de standaardinstellingen om het juist te laten werken. Daarnaast heeft je provider ook nog via 1200 een helpdesk. Wat zeggen die?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
True schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:07:
Je provider heeft op haar site waarschijnlijk wel installatiehulp staan volg die eens soms moet je instellingen veranderen van de standaardinstellingen om het juist te laten werken. Daarnaast heeft je provider ook nog via 1200 een helpdesk. Wat zeggen die?
Beste,

Zelf zit ik bij KPN, ik zal hier even naar kijken. Blijf het vreemd vinden dat het zo uit het niets weg is.

Heb wel de internet configuratie aangevraagd via de sms van KPN, dit mocht niet baten helaas. Krijg wel heel leuk een SMS terug dat alles nu optimaal werkt nadat ik deze heb geïnstalleerd (nee dus KPN :P)

Probeer wel contact op te nemen.

Meer mensen die willen meedenken zal ik waarderen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Misschien een stomme vraag maar heb je 'm al eens een cold reboot gegeven? Dus helemaal uit (evt batterij er uit indien mogelijk) en vervolgens herstarten.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
EvilWhiteDragon schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:27:
Misschien een stomme vraag maar heb je 'm al eens een cold reboot gegeven? Dus helemaal uit (evt batterij er uit indien mogelijk) en vervolgens herstarten.
Sorry maar heeft u gelezen dat ik een S7 Edge heb? Houd liever mijn telefoon heel :P (Kan helaas niet met deze telefoon de accu er uit)

En herstarten (volledig uitzetten) al gedaan, net als een volledige reset zoals u had kunnen lezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Disker op 22-08-2016 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Disker schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:35:
[...]
En herstarten (volledig uitzetten) al gedaan, net als een volledige reset zoals u had kunnen lezen.
Dat je wel kan bellen is logisch. Bellen en SMS ontvangen werkt in principe altijd, zolang je bereik hebt.

Heb je de juiste APN instellingen handmatig ingevoerd?

Verder misschien een stomme vraag? Maar staat mobiele data wel aan?

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 14:07 ]

Pagina: 1