Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een paar jaar een Asus(X301A) laptop in mijn bezit. Alles werkte prima tot een tijdje geleden. Het scherm van de laptop valt sporadisch uit, als ik mijn muis weer beweeg dan gaat het scherm gewoon weer aan, en kan ik weer rustig verder gaan waar ik mee bezig was. Tussen de laatste aanraking van de muis en het uitvallen van het scherm zit precies 1 minuut. Ik heb ingesteld dat het scherm op batterijstroom uitvalt na 10 minuten en op netstroom heb ik ingesteld 'nooit'.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals de drivers updaten en het opschonen van mijn laptop(je weet maar nooit), ook heb ik mijn laptop tevergeefs gecontroleerd op virussen. Ook heb ik op het internet gezocht, maar ik kon helaas niks vinden wat betrekking had tot mijn probleem.

(Als ik te weinig info heb gegeven: sorry)

Dus ik hoop dat jullie hierop een oplossing weten, ik zou het dan dus ook zeer appreciëren als jullie, die dan zouden willen delen.

Alvast bedankt,

ForcedInsanity

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Gebeurd dit zowel op netstroom als zonder netstroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:42
Als het precies een minuut is, is het dan niet gewoon powersaving? Als je er geen last van hebt op de netstroom, dan lijkt het me gewoon een instelling ergens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie antwoord. Helaas gebeurt dit zowel op netsroom als zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp, maar gelukkig is het probleem opgelost.