Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grove omschrijving, Mylar issues

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 13:13
Mijn vraag,

Ik heb al sinds jaar en dag Mylar geinstalleerd staan, met dank aan Morthan (thanks buddy). Die heeft me, met veel pijn en moeite erdoorheen geloodst.(Mijn gebrek aan kennis van alles dat buiten Windows ligt was de schuld van de pijn en moeite, aan begeleiding geen gebrek gehad)

Het werkte vrij redelijk. Het pikte zo nu en dan comics op, het pakte netjes grotendeels de al reeds gedownloade strips op en sorteerde dat uit. Het invoeren van alle strips (heb er pas een kwart van alles wat ik heb in ingevoerd) was een pain in the ass van hier tot aan Tokyo.

Nu heb ik sinds een paar weken een andere 6TB schijf in mijn PC gehangen, want handig zo veel ruimte :)

Mylar stond eerst ingesteld zodat ie alles vanaf mijn externe harde schijf deed.
Ik heb eerst alle files van de externe schijf naar de 6TB gemoved, vervolgens in Mylar alle benodigde parameters aangepast zodat alles van de 6TB schijf zou moeten gaan. Ook in NZBget (mijn usenetdownloader) netjes bij de benodigde plek het netjes aangepast.

En je zou denken, dat moet goed komen. Dat dacht ik dus ook :P
Ik denk, doe een full refresh van alle comics, laat de libary opnieuw scannen, dan pakt ie alle zeut zo op en dan zijn we binnen no time weer volledig bij.

En daar gaat het verhaal ergens mis.
Na de refresh van alle strips, staan de meeste strips nu op 0/0 en dat terwijl er van bepaalde series behoorlijk wat issues uitgebracht zijn (en ik vrijwel alles in mijn ongesorteerde map heb staan)

Opnieuw de libary laten scannen heeft geen zin, geen verbetering. Heb niet het idee dat Mylar de bijna 2TB aan comics scant en oppikt. Opnieuw refreshen, geen zin. Blijft op 0/0. Maar zodra ik nieuwe strips erin zet, ziet ie wel dat er issues van zijn uitgebracht, maar hij pikt ze nog niet op uit mijn ongesorteerde map, terwijl ik ze wel heb.

Klein voorbeeldje:
https://db.tt/QywlndAH

Is er iemand met hetzelfde probleem? Weet iemand een manier om dit een beetje opgelost te krijgen?

Relevante software en hardware die ik gebruik,
Windows 10 (met Anniversary update)
Git Version 2.17
Python 2.7/Cherrypi 3.6.0
Mylar met alle laatste updates

Alvast bedankt voor het meedenken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Lampuhkap op 21-08-2016 19:44 ]

Alle reacties

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 13:13
Goed, ik heb weer even zitten graven en erachter gekomen dat bij alle strips die ik voorheen had ingevoerd, ze allemaal verwijzen naar een drive-letter die niet meer bestaat.

Dus ik ben op het moment alles 1 voor 1 aan het omzetten naar de goede driveletter.

Iemand die een manier weet hoe dit sneller kan? Of iemand die me een klein beetje in de goede richting wijzen kan?