Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop netwerkbeheerder

Pagina: 1
Acties:

• rubensleeuwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-06-2021
Hoi,

Ik ga komend jaar een opleiding netwerkbeheerder volgen.
Aangeraden werd:

Minimaal 8 Gigabyte werkgeheugen. voorkeur is 16 (volgens school)
I7 processor
Goede ssd of harde schijf
windows 10
Videokaart maakt niet veel uit.

Wat ga je met je laptop doen?

Ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie netwerkbeheerder BOL 4.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Aangeraden was windows 10, ik moet meerdere virtuele servers kunnen draaien.

Wat is je budget?
900-1300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ja het is voor mijn opleiding op school.

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
De grootte maakt niet zoveel uit en de accu moet gewoon een schooldag meekunnen, ongeveer 8 uur dus.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee ik heb geen voorkeur. wel werd mij bij een winkel Asus aangeraden.

Zouden jullie mij een goede laptop kunnen adviseren? _/-\o_

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een mooie start is te filteren op de laptops in de pricewatch. Voer bovenstaande specificaties in, kijk wat je terugkrijgt en bekijk die resultaten. Bepaal aan de hand daarvan wat je nog meer belangrijk vindt, zoals bijvoorbeeld resolutie, schermgrootte, ssd enzovoort. Bekijk reviews voor die laptops (youtube, google, tweakers). En als je er dan nog een paar over hebt waar je tussen twijfelt, plaats ze dan in dit topic met wat specifieke vragen of twijfels die je hebt.

Nu is het namelijk: "gaan jullie eens even een laptop voor mij zoeken op basis van wat algemene specificaties", en dat is niet helemaal de bedoeling ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ik zou eens kijken naar de volgende twee laptops: