Ik was een filmpje, tutorial aan het bekijken en daarop zei hij/zij dat ik eerst moet port forwarden. Nou ik zocht als een malloot op hoe ik het moest doen, en kwam erachter dat ik cmd>ipconfig moest typen en ipv4 mijn router pagina is(teminste bij mij). Ik keek naar forum's en zocht op hoe het moest. Iemand had een screenshot gemaakt van management settings en ik kopieerde het. Hij had het vakje van HTTP/HTTPS niet gekruist, en dus deed ik hem na. Na het opslaan van settings had kon ik niet meer naar mijn router pagina. Wat moet ik doen?
Ik heb ondertussen bijna alles gedaan, behalve contact opgenomen met vodafone, maar ik heb daar geen tijd voor. Straks zit ik 2 uur achter de telefoon
Ik heb ook een ipv6 in mijn ipconfig. kan ik misschien met dat inloggen en alles herstellen?
Ik heb ondertussen bijna alles gedaan, behalve contact opgenomen met vodafone, maar ik heb daar geen tijd voor. Straks zit ik 2 uur achter de telefoon
Ik heb ook een ipv6 in mijn ipconfig. kan ik misschien met dat inloggen en alles herstellen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2016 17:57 ]