Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:14
Ik zoek een?
GTX 1070, het maakt mij in principe niet uit welke fabrikant/merk. Ik stap over van een GTX 670 welke van MSI was. Uiteraard wil ik de beste prestaties voor het geld dat ik uitgeef. Ik lees het een en ander over de Inno3d iChill GTX 1070x4?? Is dit wat?

Wat is je budget?
450 - 550,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn systeem bestaat op dit moment uit;

- Intel Skylake i7 6700K
- Noctua NH-D15 CPU Koeler
- 16GB DDR4 2400MHz Corsair Vengeance LPX
- ASUS Maximus Hero VIII
- NZXT Big Tower
- Cooler Master V1000 Voeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperchaser
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05 15:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Ik denk dat je met reviews lezen heel ver komt van de verschillende kaarten en dat je daaruit je conclusie kunt trekken.
Daarnaast zijn er te veel variablen die je niet verteld zoals wat je belangrijk vind. Vereist het lage geluidsproductie of goede overclock potentie met eventuele flinke overvoltage via bios etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
Bedankt voor de reacties zo ver.

Nog wat extra informatie;

Ik heb een Philips 4K Brilliance 288p monitor, dus de meeste spellen wil ik 1440p of 4k gaan spelen.
Mn kast is op dit moment niet fluisterstil maar dat vind ik persoonlijk ook niet noodzakelijk, natuurlijk moet het geen stofzuiger geluid gaan worden.

Uiteraard heb ik zelf ook al lopen zoeken en kom ik op kaarten uit als;

- Innochill Chill3D 1070 GTX x4
- Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix "GLH"

Naar mijn kennis zijn dit de 2 snelste/beste 1070's die beschikbaar zijn op dit moment? Mocht dat niet zo zijn dan verneem ik graag welke kaarten gelijk of beter zijn dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Een 1070 trekt 4k niet fatsoenlijk.
Daarvoor is een 1080 beter geschikt. Op 1440p zal het wel goed gaan. Natuurlijk ook weer afhankelijk van de game, en de eisen die je stelt. 4k en dan op medium gaan spelen kan natuurlijk een optie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperchaser
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-05 15:52
Ik heb hem zelf.

Presteert gewoon uitermate goed.

Je kan altijd even google.nl gebruiken om de benchmark erbij te pakken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een reden voor TS om ook de MSI te nemen?
Presteert gewoon uitermate goed.
Net als elke andere custom GTX 1070.
Je kan altijd even google.nl gebruiken om de benchmark erbij te pakken O+
En dan zie ik dat er 1070's zijn die beter presteren https://nl.hardware.info/...xtreme-review-enorme-1070 Dusss..... wat maakt dat TS beter voor de MSI kan kiezen dan voor al die andere merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Ik persoonlijk zou voor de Evga 1070 FTW gaan, super mooie kaart goeie software erbij voor een overclock en ze hebben een hele goeie aftersale service. Kortom als je een kaart met coilwine krijgt is omruilen geen probleem.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
Uiteraard haal je met een GTX 1080 betere prestaties/fps.

Echter in de meeste reviews zie ik de GTX 1070 op 1440p uitstekend presteren en zelfs op 4k ook gemiddeld tussen de 30-60fps halen in flink wat recente games (Fallout 4, The Witcher 3, Rise of The Tombraider etc).....dit zijn toch prima resultaten voor de prijs die je neerlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Thomg

Aww yiss

Heb de 1070 FTW en 1070 GLH in handen gehad.
Was al vrij snel duidelijk dat de koeler op de GLH superieur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
Ik heb de volgende 3 kaarten op het oog, ik wil graag vandaag of morgen een bestelling plaatsen, welke raden jullie aan (OC, Garantie afhandeling etc mee in gedachte genomen).

Zit er, behalve het extra fannetje een verschil tussen de volgende 2??

https://www.4launch.nl/pr...ce-GTX-1070-iChill-X3-8GB

https://www.4launch.nl/pr...ce-GTX-1070-iChill-X4-8GB

of de;

https://www.4launch.nl/pr...e-GTX-1070-Phoenix-GS-8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch1987w
Is er daarnaast bekend wanneer de "Gainward GTX 1070 Phoenix GLH" beschikbaar is in NL?

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:45

ABD

Mitch1987w schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:19:
Is er daarnaast bekend wanneer de "Gainward GTX 1070 Phoenix GLH" beschikbaar is in NL?
Je kan ook de 'gewone' GS, staat voor Golden Sample, uit je link nemen. Dat is dezelfde kaart met dezelfde pcb en dezelfde koeling, alleen een klein beetje lager geklokt. Je kan de kaart zelf een beetje verder overklokken als je dat wil. Mocht je die GS GLH versie perse willen hebben, dan kan je hem in Duitsland bij bv mindfactory bestellen. Is nog voordeliger ook.

Om op die MSI discussie terug te komen. MSI en Asus staan in de pricewatch op tweakers vaak bovenaan met hun producten, vooral omdat ze veel aan marketing doen in Nederland en daarom een grote naamsbekendheid hebben. Palit, dat ook Gainward maakt, doet hier niet aan marketing, maar is net als MSI en Asus een premium brand, alleen wat minder bekend. Ik vind dat je per product moet kijken welk merk er bovenuit springt en toevallig springen de Palit en Gainward kaarten er bij de GTX 1000 serie erbovenuit; in deze serie spring MSI er vooral bovenuit in prijs ;) Hoe dan ook, Palit is ook een aanrader, je zou dus ook naar de GameRock (Premium Edition) of (Super)Jetstream kaarten kunnen kijken.

Overigens is wat bovenaan de pricewatch staat veelal een veilige keuze voor mensen die geen tijd of zin in research hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door ABD op 25-08-2016 11:35 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
De MSI heeft wel een hele geode stille koeler kan ik uit ervaring zeggen en velen vinden hem (alhoewel subjectief) mooi.

Verder helemaal eens.

Zou wat tests lezen en een goedkope customkaart met goede koeler nemen.

IHA lijken de 1070's in de praktijk toch allemaal ongeveer even ver te klokken.

Palit en Gainward zijn goed alleen de koeler is erg groot waardoor hij veel pcie slots inneemt. Dus dat moet je wel vantevoren even checken of dat bij jou situatie past.

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 25-08-2016 11:39 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1