Cover art zoals yadis op een Himedia Q10Pro in mediacenter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-01 21:55
Hallo
Is er soms een cover art zoals Yadis dat covers kan maken in de mediacenter van de himedia.
Wie kan mij helpen

Alle reacties

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10-2025
Hoezo draait daar kodi niet op dan...?

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-01 21:55
Theodor schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:41:
Hoezo draait daar kodi niet op dan...?
Jawel maar als je mediaspeler in het hoofdmenu opent niet.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10-2025
Snap het niet maar zal we aan mij liggen.....

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Waarschijnlijk wil je films van een harde schijf afspelen?
Dan kun je in Kodi een persoonlijk map aanmaken, in dit filmpje kun je zien hoe;

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Aristoteles3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-10-2016
De vraag blijft dus open: is er een programma zoals yadis voor himediaplayers.
De vraag is niet of hij kodi heeft.
Ik ben ook benieuwd.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik heb zelf voorheen Yadis gebruikt in combinatie met een Dune mediaspeler. Het was een wat bewerkelijk proces. De Himedia Q10 Pro is een Android mediaspeler, kan Kodi draaien, kan dus prima covers weergeven dus ik snap - net als de anderen - het probleem niet van dit topic. :+

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Nee snap het probleem ook niet? Cover art werkt prima op de Himediaspelers!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Aristoteles3
Misschien begrijp ik kodi dan nog niet zo goed. Wat ik graag zou willen is een cover met daarbij een korte samenvatting van de film. Zoals in Yadis dus. En door op deze afbeelding te klikken start de film. Ik kom in Kodi niet verder dan een fotootje uit de film. Verder geen info, en dikwijls niet te zien om welke film het gaat. (behalve de naam er onder dan). Ik kan ook geen fatsoenlijke uitleg van Kodi vinden. Ik geef toe, ik ben een newbie, maar wel benieuwd of het mogelijk is, of ik wellicht iets verkeerd doe.

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:08
Misschien is de kodi wiki (http://kodi.wiki/view/General_topics) iets voor je?
met name het onderdeel Video Library is dan nuttig.
Het komt er kort op neer dat je eerst een bron toevoegt, om aan te geven waar je films staan. Maar om ook filmposters en -informatie te zien moet je de films eerst "scrapen", m.a.w. Kodi zoekt dan de informatie en poster bij de films op het internet.

Als je je films als volgt hebt genoemd: " st@rtrek.beyond.warezgroup.dd51.dutchsubbed" heb je vrij weinig kans dat Kodi snapt om welke film het gaat. "Star Trek Beyond (2016)" daarentegen gaat prima. Ik raad je aan om elke film in zijn eigen folder te zetten. Zorg dat de naam van de folder in ieder geval duidelijk is, dus "Movie Name (jaar)".
Meer uitleg staat op http://kodi.wiki/view/Naming_video_files/Movies

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• Aristoteles3
Dank Allard voor je reactie. Ik ga meteen aan de slag.
Pagina: 1