Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een?
Mid-range smartphone voor normaal gebruik.
Liefst geen scherm groter dan 5.2 inch, goede accuduur en goede multitask mogelijkheden. Ik ben zelf momenteel uitgekomen op de Huawei p9 lite en de Honor 7.

Wat is je budget?
Maximaal €350

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Aangezien ik momenteel nog geen smartphone heb (nokia E72) heb ik geen smartphone nodig voor zwaar dagelijks gebruik. Voornamelijk bellen, sms'en, social media apps en internet en misschien sporadisch een game. Wel zal ik de smartphone ook gebruiken voor mijn werk, om pdfs en dergelijke te lezen. Aangezien ik ook nu gewoon ben om mijn gsm pas na enkele dagen op te moeten laden vind ik de batterijduur belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al naar veel smartphones gekeken. Samsung Galaxy A5 2016, HTC one M8s Oneplus X, Oneplus 3, Blu Vivo,.. maar na verschillende reviews en vergelijkingen te lezen lijken de Huawei p9 lite en Honor 7 het meeste in de lijn te liggen met wat ik wil. Ook op vlak van design liggen ze me aangezien ik een goudkleurige smartphone in gedachten had.

Van de meeste smartphones ben ik afgestapt omwille van ofwel een te groot scherm (oneplus 3, blu vivo), ofwel slechte reviews op vlak van prestaties en multitaskmogelijkheden (samsung),

Welke vragen heb je hier nog over?
Eerder een opmerking. Initieel zou ik willen horen wat jullie ervaringen zijn met de Honor 7 en de Huawei p9 lite en welke jullie zouden aanraden. Andere voorstellen van smartphones zijn ook altijd welkom.

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Hier staan ze technisch naast elkaar.
http://www.phonearena.com...honor-7/phones/10043,9494

Hoe lang wil je ermee doen? Software updates bepalen hoe lang je nog goed ermee kan werken, Android 7 komt nu uit, dus zou ik minimaal Android 6 adviseren en kijken of 7 voor jou gewenste toestel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
aangezien je specifiek design noemt; ben je van plan de telefoon zonder hoesje te gebruiken? Een E72 kan veel meer hebben qua vallen; hoe groter het scherm, hoe groter de kans dat het scherm kapot gaat bij een val.
Mijn tip; zoek een toestel uit met hoesje; het gaat om het totaalplaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
ik zou in jouw keuze de p9 lite kopen. of wachten tot morgen ( 24-08 ) dan presenteert honor waarschijnlijk de honor 8. de opvolger van de honor7