Computer Freezes randomly met het spelen van games.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickoz0101
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Hallo iedereen,

Ik heb reeds een verse installatie van Windows 10 op me computer gezet en nu heb ik een irritant probleem ermee.
Als ik bijvoorbeeld World of Warcraft start , dan in het begin hapert ie heel even en dan freezed me pc voor 10 seconde ofzo en dan kan ik weer gewoon verder, en dit gebeurt echt op random momenten dat me pc freezed. En het lijkt wel alsof het alleen gebeurt als ik een spel speel. Ik heb dit nooit gehad hiervoor en alleen sinds ik windows 10 heb geinstalleerd.

Iemand een idee wat er zou kunnen zijn?

Alvast bedank!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Wat voor computer heb je eigenlijk ? (componenten, merken, type, BIOS versie)
Hoe heb je Windows 10 geïnstalleerd ? (upgrade , kale installatie, anniversary, 32/64 bit ?)
Heb je alle drivers bijgewerkt ? (via de website van de leverancier van de componenten)
Heb je al gekeken op het World of Warcraft forum ? (of andere gebruikers ook dit soort klachten hebben)
Komt het ook voor bij ander games/applicaties ?

Welke handelingen heb je zelf al ondernomen om het probleem te analyseren of verhelpen ? (memtest, chrystaldisk, Windows logboeken, temperaturen)

Wij hebben geen glazen bol die "automagisch" alle antwoorden oplepelt als jij de juiste informatie om te troubleshooten niet geeft.....

[ Voor 3% gewijzigd door Breezers op 21-08-2016 12:07 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Breezers op 21-08-2016 12:06 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross