Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mijn game pc

Pagina: 1
Acties:

• Rattydrop
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-05-2023
Hoi ik ben Evan ik ben onderdelen aan het zoeken voor mijn game pc, ik heb al mijn onderdelen al gevonden alleen ik weet niet of het genoeg is om bepaalde games te spelen. (Minecraft, Csgo, fs15 enzo)

Waar wil ik me pc voor gebruiken en welke software wil je gebruiken: ik wil me pc gebruike om te gamen maar ook om school dingen te doen zoals word, powerpoint, exel programma dat ik wil gebruiken is Windows 10.

Mijn maximum prijs: is best aan de lage kant het is namelijk 650 maar meer heb ik op het momenteel niet en kan ik ook moeilijk krijgen.

Heb ik nog componenten of randapparatuur: nee ik heb nog een monitor nodig en de pc natuurlijk.

Wat denk ik allemaal nodig te hebben: zijn 1 videokaart, 1 550W voeding, 1 harde schijf, 2x 4GB werkgeheugen.

Heb je nog bepaalde merkvoorkeuren: nee mij maakt het niet uit wat voor merk het is als het maar goed werkt :) .

Heb je nog eisen/wensen: nee alles is voor mij goed.

Ga je nog overklokken: nee ik wil niet overklokken.

Dit zijn de onderdelen die ik heb gevonden:

Grafische kaart
MSI GeForce GTX 660 Gaming
Prijs: €85

Moederbord
ASRock A88M-G/3.1
Prijs: €55

Case
Cooler Master CM 690 II
Prijs: €50

Processor
Intel Core i5-3570K
Prijs: €100

Geheugen intern
Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15

Intern harde schijf
Seagate Desktop HDD 3TB
Prijs: €75

Monitor
Asus VX207TE Zwart

Voeding
Cooler Master V550 Semi-Modular
Prijs: €60

Prijs alles bij elkaar: 525
(Alles is tweedehands hier van tweeakters wel alles in nieuw of betere staten)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:11

br00ky

Moderator Harde Waren
Nog een laatste puntje uit mijn sluitbericht: geef je lijstje dan weer met de Handleiding Pricewatch zodat iedereen weet waar je het over hebt.

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-11 16:49

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

Ik heb het gevoel dat het moederbord (FM2/FM2+) en de processor (1155) niet passen...

[ Voor 11% gewijzigd door Wolvganger op 21-08-2016 09:30 ]

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."