Ik zoek een?
Videokaart
Wat is je budget?
Het is niet voor mij zelf, maar laten we 275 euro zeggen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet maar 1 game aankunnen op een fatsoenlijk niveau (hoeft geen high extreme te zijn): Deus Ex (Mankind divided)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: MSI GTX960-4GD5T OC
Welke vragen heb je hier nog over?
Om te beginnen, ik help een goede kennis om zijn PC te upgraden zodat hij op Deus Ex: mankind divided kan gaan spelen. Op dit moment bezit hij een kant-en-klaar systeem van Acer. Het gaat om een Acer Aspire TC-605 (pricewatch: Acer Aspire TC-605 (DT.SRQEH.005).
Specs in het kort:
I5-4400 (die blijft)
Nu nog 6GB RAM, gaat naar 16GB
GeForce GT620 (mag dus weg)
Voeding 300W (die gaat naar een Cooler Master GM G550M)
Omdat ik altijd wat huiverig ben met kant-en-klare computers, probeerde ik mijn R9 380 videokaart te plaatsen in de PC. Maar die paste behoorlijk niet... Hij is veel te lang. Daarom zoek ik dus advies voor een kleinere videokaart, die geen overkill is, en toch met fatsoen Deus Ex kan laten spelen.
De kast is zo en zo niet heel groot, is het eigenlijk dan wel aan te raden om een sterke videokaart (met hogere temp) erbij te zetten?
Dit zijn de specs voor Deus Ex:
Specs (aanbevolen)
Processor: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 - 1920 x 1080 or Nvidia GTX 970 - 1920 x 1080
Videokaart
Wat is je budget?
Het is niet voor mij zelf, maar laten we 275 euro zeggen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet maar 1 game aankunnen op een fatsoenlijk niveau (hoeft geen high extreme te zijn): Deus Ex (Mankind divided)
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: MSI GTX960-4GD5T OC
Welke vragen heb je hier nog over?
Om te beginnen, ik help een goede kennis om zijn PC te upgraden zodat hij op Deus Ex: mankind divided kan gaan spelen. Op dit moment bezit hij een kant-en-klaar systeem van Acer. Het gaat om een Acer Aspire TC-605 (pricewatch: Acer Aspire TC-605 (DT.SRQEH.005).
Specs in het kort:
I5-4400 (die blijft)
Nu nog 6GB RAM, gaat naar 16GB
GeForce GT620 (mag dus weg)
Voeding 300W (die gaat naar een Cooler Master GM G550M)
Omdat ik altijd wat huiverig ben met kant-en-klare computers, probeerde ik mijn R9 380 videokaart te plaatsen in de PC. Maar die paste behoorlijk niet... Hij is veel te lang. Daarom zoek ik dus advies voor een kleinere videokaart, die geen overkill is, en toch met fatsoen Deus Ex kan laten spelen.
De kast is zo en zo niet heel groot, is het eigenlijk dan wel aan te raden om een sterke videokaart (met hogere temp) erbij te zetten?
Dit zijn de specs voor Deus Ex:
Specs (aanbevolen)
Processor: Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 - 1920 x 1080 or Nvidia GTX 970 - 1920 x 1080
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907