Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Ik heb sinds kort een Horizon mediabox met een andere afsstandsbediening. De vorige afstandsbediening was kapot vandaar dat de afstandsbediening van de Horizon Mediabox ingebruik genomen moet worden ook voor de Philips tv.

Probleem is dat met de nieuwe afstandsbedieningen (ook reeds een andere geprobeerd zelfde fout) niet goed samenwerken met de philips tv. Volume gaat goed maar als je de tv aanzet moet deze naar het juiste kanaal gezet worden bijv. HDMI1. Dit gaat bij de andere afstandsbedieningen middels de AV knop. Probleem is dat de AV knop wel werkt maar je kunt niet bladeren door de AV mogelijkheden dus door de HDMI1 - HDMI2 dus heb je er niets aan.

Het is een philips PFL7623 en de code die gebruikt wordt op de afstandsbedieningen is 2195.

Iemand een suggestie om dit werkend te krijgen?

monta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 15:07
Ik heb het zelfde probleem met de PDL7906H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik weet even niet welk type-nr m'n Philips-tv heeft, maar ik heb zo'n afstandsbediening voor de Horizon-box:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ar00V5qNKomVG0Db11Tk2f2R/full.jpg

Door het midden-bovenste knopje (het vierkantje met het pijltje) ingedrukt te houden, kan ik de pijltjes-toetsen en de OK-toets in het midden van de afstandsbediening gebruiken.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-09 09:24
Bij mij werkt het door meerdere keren op "het vierkantje met het pijltje" knopje te drukken.
(1x drukken AV menu > nogmaals drukken hdm1 > nogmaals hdmi2, enz enz.)