Gaming muis LoL,WoT,Gta,Csgo,h1z1

Pagina: 1
Acties:

• MarneRat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-02 12:40
Ik zoek een?
Ik heb een nieuwe pc aangeschaft die ik voornamelijk voor game's zoals Gta Csgo LoL ga gebruiken. Nu wil ik er alleen ook nog een nieuwe muis bijhalen. Heeft iemand misschien een idee voor een goede muis voor deze game's?

Wat is je budget?
35 euro maximaal (Tweedehands is ook goed)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mij maakt merk niks uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de muis gebruiken voor gaming en ik wil precies en secuur kunnen gamen. de muis moet sowieso twee knoppen aan de linker zijkant hebben. ook moet de muis snel kunnen reageren de muis moet rechtshandig zijn. De muis hoeft niet draadloos te zijn. Het zou ideaal zijn als de muis rgb leds heeft maar gewone leds zijn ook goed ( liever wel een muis met led) .

[ Voor 49% gewijzigd door MarneRat op 20-08-2016 19:01 ]

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10-2025
Hoe wil je dat we je wat gaan aanraden alleen op basis van welke games je speelt.

Een muis draait om veel meer factoren dan alleen wat jij aangeeft.

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-02 17:03
Zowie EC1-A schijnt een hele goede muis te zijn. Wel iets duurder (50euro), maar 2e hands moetie in je budget kunnen blijven. Overigens geen ervaring mee.

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-02 18:37
hoe houd je je muis vast, heeft namenlijk ook weer invloed op wat voor een muis je moet kopen.
Afbeeldingslocatie: https://blog.ncix.com/wp-content/uploads/2015/02/IRu7OnD-1024x410.png
Zo heb ik een Palm Grip waardoor een wat hogere muis fijner is dan een plattere.

• MarneRat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-02 12:40
Ik heb een fingertip grip alleen dan ligt mijn hand palm wel op de muis. Maar bij de muis die ik nu heb heb ik een deel van de vingers niet op de muis

[ Voor 115% gewijzigd door MarneRat op 20-08-2016 19:17 ]