Schakel "Win95-98 Promise Ultra 100 ..." uit in Configuratiescherm --> Systeem --> Apparaatbeheer
Net gedaan maar hij blijft zoeken wanneer ik hem opstart.
nog een andere tip?
nog een andere tip?
Verwijderd
Schijnt iemand een eigen BIOS te hebben geschreven waarbij die Promise er helemaal uit is. Verder geen info er over ik hoorde het vandaag. Zal het eens na vragen als ik hem weer zie.
Yep, iemand heeft versie 1003 gemodificeerd zodat de promise niet actief wordt.
http://www.jimhearne.co.uk/1003jim.zip
nog meer info op:
a7v.insanehardware.com
ik haal mijn a7v volgende week op. duron 600 heb ik al. enne, hij is niet gelockt al had ik er wel op gerekend en alvast een potlood aangeschaft.
http://www.jimhearne.co.uk/1003jim.zip
nog meer info op:
a7v.insanehardware.com
ik haal mijn a7v volgende week op. duron 600 heb ik al. enne, hij is niet gelockt al had ik er wel op gerekend en alvast een potlood aangeschaft.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
hmmmmm, werkte bij mij wel.... Weet je zeker dat het niet je netwerkkaart is (als je die hebt...) zet hem eens op een vast ip-adres (192.168.0.1, en subnet: 255.255.255.0)Net gedaan maar hij blijft zoeken wanneer ik hem opstart.
nog een andere tip?
mvz: crazyhorse bedoelt het zoeken direct na de post. en niet die in windows. neem ik aan tenminste: heb nu alleen nog maar ervaring met losse ultra-66 en een highpoint op m'n bp6 (wat btw ook dit probleem heeft. moet ik ook nog ff flashen met een nieuw bios)
ps. crazyhorse als je hem er echt as wil hebben kun je ook altijd nog de soldeerbout pakken. offe fire up the dremel
just kidding.
ps. crazyhorse als je hem er echt as wil hebben kun je ook altijd nog de soldeerbout pakken. offe fire up the dremel
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
owwwww... foutje 
download die schijt bios (inmiddels waarschijnlijk al gedaan...)
download die schijt bios (inmiddels waarschijnlijk al gedaan...)
Ik krijg de melding van de promise en daarna zo'n draaiend streepje omdat hij aan het zoeken is naar een drive.
Is er geen andere manier dan een biosupgrade? HEb er geen probleem mee zolang de bios van asus afkomt alleen wel wanneer hij gefixt is door iemand anders.
Ik draai trouwens WIn ME. Zou het uitmaken als ik mijn brander en dvd drive aan de ATA-100 controller zet? Dan zal hij het toch wel vinden en zou de controller niet meer doorzoeken?
Of heb ik het hier mis?
Is er geen andere manier dan een biosupgrade? HEb er geen probleem mee zolang de bios van asus afkomt alleen wel wanneer hij gefixt is door iemand anders.
Ik draai trouwens WIn ME. Zou het uitmaken als ik mijn brander en dvd drive aan de ATA-100 controller zet? Dan zal hij het toch wel vinden en zou de controller niet meer doorzoeken?
Of heb ik het hier mis?
Verwijderd
Ja klopt... Ik heb zelf hier me'n hdd aan de promise gehangen.. Het wachten is nu wel korter, maar duurt nogsteeds wel effe 
BTW na het installeren van de promise (performance) drivers wordt Winme met opstarten ook rete traag.. Maar hoe dat komt weet 'k ook nie (en ik ga die drivers ook niet uitzetten)
BTW na het installeren van de promise (performance) drivers wordt Winme met opstarten ook rete traag.. Maar hoe dat komt weet 'k ook nie (en ik ga die drivers ook niet uitzetten)
Ik heb mijn IBM 30 Gig aan de promise gehangen en wachten duurt slechts 2 sec
Kan ik ook booten vanaf die promise controller?
Anders zet ik er mij barracuda aan.
Anders zet ik er mij barracuda aan.
Ja, je kunt er gewoon van booten. Je kunt in je boot sequence Other device kiezen (moet je ook kiezen voor booten van scsi HD) en dan kun je selecteren dat je van die promise wilt booten (hoe dat gaat weet ik even niet meer uit mijn hoofd, maar het wijst zichzelf). Bij mij hang mijn 30 GB IBM er aan en dan gaat het redelijk snel (trager dan de rest van het biosdoorloopproces though).
Pagina: 1