[PW] Indeling surround sets verwarrend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 13:54
Goedemiddag,

Momenteel ben ik opzoek naar een nieuwe surround set en daarbij heb ik gemerkt dat de productindeling op Tweakers niet heel handig is ingericht. Er zijn namelijk 2 categorieën waaronder de surround sets zijn verdeeld:
  1. Geluid >> Speakers
  2. TV en home cinema >> Home cinema en audiosets
Neem als voorbeeld deze 2 sets:
  1. pricewatch: Teufel Ultima 40 surround (Zwart)
  2. pricewatch: Teufel Theater 500 5.1 set
Set 1 valt ook onder speakers en set 2 valt onder home cinema. Beide zijn het home cinema sets dus ik snap de indeling van de Ultima 40 niet helemaal, waarom valt deze niet onder home cinema?

Is het niet handiger om alle 5.1 sets onder de Home Cinema categorie te hangen? Dat is ook wat makkelijker als je meerdere sets wilt vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Rido schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:52:
Goedemiddag,

Momenteel ben ik opzoek naar een nieuwe surround set en daarbij heb ik gemerkt dat de productindeling op Tweakers niet heel handig is ingericht. Er zijn namelijk 2 categorieën waaronder de surround sets zijn verdeeld:
  1. Geluid >> Speakers
  2. TV en home cinema >> Home cinema en audiosets
Neem als voorbeeld deze 2 sets:
  1. pricewatch: Teufel Ultima 40 surround (Zwart)
  2. pricewatch: Teufel Theater 500 5.1 set
Set 1 valt ook onder speakers en set 2 valt onder home cinema. Beide zijn het home cinema sets dus ik snap de indeling van de Ultima 40 niet helemaal, waarom valt deze niet onder home cinema?

Is het niet handiger om alle 5.1 sets onder de Home Cinema categorie te hangen? Dat is ook wat makkelijker als je meerdere sets wilt vergelijken.
Ze horen beiden onder Speakers te staan, aangezien er verder geen tuner of receiver wordt meegeleverd voor het aansluiten van apparatuur.

We willen overigens binnenkort de categorieën die te maken hebben met geluid nalopen, want er is op veel gebieden overlap of onduidelijkheid, wat in de loop der jaren zo gegroeid is. Waarschijnlijk gaat hier een nieuwe categorisering voor komen, maar dat valt op dit moment nog niet te zeggen. Dus er is een kans dat het in de toekomst anders uit gaat komen te zien, maar wel met een logischer indeling.