Nu de Italië trip goed afgelopen is, wil ik veel meer gaan reizen met mijn vrouw en zoon die er ondertussen 6 is.
Volgende halte wordt Parijs, nog geen 250 km van mijn huis en we zijn er nog nooit geweest met het gezin...
Nu ben ik er zelf wel best vaak geweest voor het werk (treinstation --> kantoor --> treinstation) en verbleven in best leuke hotels in het centrum (dank U, baas), maar nu ik het deze keer zelf betaal, wordt het "on a budget".
Ben op zoek naar hotels aan de rand van Parijs met volgende voorwaarden:
-kindvriendelijk
-grote luxe hoeft niet, als het schoon is, niet luidruchtig en veilig dan is het OK voor mij, we slapen er enkel maar en gaan dan de stad in
-betaalbaar
-veilige parkeerplaats voor de wagen
-wandelafstand van Metro
Iemand suggesties? Dank !!!
Volgende halte wordt Parijs, nog geen 250 km van mijn huis en we zijn er nog nooit geweest met het gezin...
Nu ben ik er zelf wel best vaak geweest voor het werk (treinstation --> kantoor --> treinstation) en verbleven in best leuke hotels in het centrum (dank U, baas), maar nu ik het deze keer zelf betaal, wordt het "on a budget".
Ben op zoek naar hotels aan de rand van Parijs met volgende voorwaarden:
-kindvriendelijk
-grote luxe hoeft niet, als het schoon is, niet luidruchtig en veilig dan is het OK voor mij, we slapen er enkel maar en gaan dan de stad in
-betaalbaar
-veilige parkeerplaats voor de wagen
-wandelafstand van Metro
Iemand suggesties? Dank !!!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.