Basic kindvriendelijk hotel net buiten Parijs bij metro?

Pagina: 1
Acties:
  • 407 views

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Nu de Italië trip goed afgelopen is, wil ik veel meer gaan reizen met mijn vrouw en zoon die er ondertussen 6 is.

Volgende halte wordt Parijs, nog geen 250 km van mijn huis en we zijn er nog nooit geweest met het gezin...

Nu ben ik er zelf wel best vaak geweest voor het werk (treinstation --> kantoor --> treinstation) en verbleven in best leuke hotels in het centrum (dank U, baas), maar nu ik het deze keer zelf betaal, wordt het "on a budget".

Ben op zoek naar hotels aan de rand van Parijs met volgende voorwaarden:

-kindvriendelijk
-grote luxe hoeft niet, als het schoon is, niet luidruchtig en veilig dan is het OK voor mij, we slapen er enkel maar en gaan dan de stad in
-betaalbaar
-veilige parkeerplaats voor de wagen
-wandelafstand van Metro

Iemand suggesties? Dank !!!

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-12 19:02
Parijs heeft ongeveer 5000 hotels en is nogal groot.

Als ik gewoon wat rond klik zit ik al snel op een lijst met een 500 hotels. En dan ga ik nog uit van een gezinskamer ook.

Dit wordt nogal een opsomtopic. Ik zou zelf gewoon zoeken op trivago / booking.com / hotels.com en dan even de kaartjes checken of er een metro in de buurt zit. En natuurlijk de reviews lezen. Je hebt meer aan 100 reviews van onbekenden dan aan die van 1 tweaker die toevallig een keer in een hotel daar heeft gezeten.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar zijn inderdaad zat websites voor om eerst te gaan zoeken. Nu is het niet meer dan "wie kan er een hotel voor me zoeken?" topic, de verwachting van eerst eigen inzet en dan pas vragen is er nog steeds :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.