Prijsdaling gtx 1070

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Vraag

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
Weet iemand wanneer ik kan verwachten dat de prijs van een gtx 1070 daalt tot onder de 450 euro. Na 3 maanden is de prijs nog niks gedaald. Overigens vind ik het prijsverschil nogal groot, de goedkoopste (Gainward) zit al op dat prijspunt en de duurste is 100 euro duurder. En dat terwijl de chip hetzelfde is. Zit er dan echt zoń verschil in de koelers of de power supply? Overklokken zou je zzelf ook moeten kunnen lijkt me

Alle reacties

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Je zegt het zelf, de Gainward zit hier nu onder met 447 euro.
Mission accomplished.

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
Ok, laat ik dan meer focussen op het prijsverschil: is het vooral de bekendheid van het merk dat het verschil maakt, of zijn de duurdere daadwerkeliojk betere batches of hebben ze betere koelers oid?

Met andere woorden is het de moeite waard om te wachten tot de msi onder de 450 komt?

pricewatch: MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:37
Tenzij je een absolute msi fan bent die bereid is fors geld te betalen voor de merknaam op de kaart zul je in prestatie weinig tot geen verschil merken.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:41

br00ky

Moderator Harde Waren
De eerste met een glazen bol hier moet ik nog tegenkomen. Tot die tijd zijn dit soort topics enorm giswerk. Houdt het nieuws in de gaten. Meer kan je niet doen.

Dit topic is gesloten.