Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsniper
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04-2023
Mijn headset De 7.1 Razor tiamat heb ik nu ongeveer al 1.3 jaar en is 1 van de beste die ik al gehad heb (eigen mening natuurlijk).

Nu vandaag wou ik even wat muziek luisteren dus zet ik hem gewoon op zoals het moet en hoor in eens een zeer luide krak. dus even kijken wat dat was. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mqeDvTrrfvl3Y4ZNoHCyxht2/full.jpg zoals je ziet is 1 van de plastic overbruggingen gescheurd en voelt het ook dat hij minder stevig tegen het hooft zit.
Ik vindt dit niet kunnen voor zo een dure hoofdtelefoon dat hij uit zo een broos materiaal (plastic) is gemaakt.
(en nee hij is niet gevallen ligt altijd mooi weg op mijn pc zodat mijn kinderen er zeker niet aan kunnen.

Nu is mijn vraag of dit al bij meerdere mensen is overkomen?
En gaat dit nog onder garantie vallen (mailen naar razor is voor mij niet de eerst voorhand liggende optie omdat mijn engels op niks trekt kwa typen).
Hopelijk zijn er hier mensen die dit probleem ook al eens voorgehad hebben en een eventueele oplossing hebben?

Groetjes Blindsniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tja, Razer staat nou ook niet bekend om hun uitmuntende bouwkwaliteit...

Ik zou zeggen neem contact op met de winkel waar je hem hebt gekocht, die horen je garantie te leveren. Of dit onder gebruiksschade valt of niet, zullen zij wel bepalen. Als je echt normaal met de headset bent omgegaan zou dat natuurlijk niet mogen gebeuren en zou het onder garantie moeten vallen.

[ Voor 20% gewijzigd door Compizfox op 20-08-2016 15:57 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsniper
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04-2023
Heb je raad op gevolgd en contact opgenomen met de winkel (4Launch) waar ik het gekocht heb.
Zal hier over nog een update geven zodra ik iets hoor dan kan ik ook hun site eens beoordelen kwa klanten service en garantie beleid ^^