Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm. Nu had ik een huawei p8 lite maar deze heeft het nog geen jaar volgehouden en hier ben ik totaal niet tevreden van. Gsm liep erg vaak vast en mijn batterij liep veel te snel leeg. Ik gebruik mijn gsm vooral om mee te surfen, nieuws te lezen, filmpjes op youtube te bekijken, en vooral veel sociale media. Mijn huawei liep bijvoorbeeld erg vaak vast wanneer ik een paar gesprekken op messenger had openstaan. Mijn budget ligt rond de 250 euro. En ik ben dus vooral op zoek naar een gsm die erg vlot werkt, voldoende geheugen en een uitstekende batterijduur heeft en liefst wil ik ook nog de update naar android N zal ontvangen.
Zelf had ik al gevonden:
nexus 5x: +stock android werkt vlot, snelle updates, en een allround toestel
- slechte batterijduur en geen sd kaart slot
motorla x play: + erg vlot toestel, goede specificaties, uitstekende batterijduur en heeft in mijn ogen geen echt grote nadelen
motorola g4 plus: + ongeveer gelijk aan de x play alleen iets mindere batterijduur maar wel een nieuwer toestel
wileyfox storm: +het design bevalt me wel, komt iets goedkoper uit en lijkt me ook een goede alrounder
lg g flex 2: +verouderd flagship, uitstekende specificaties
- heeft in het verleden al wel wat problemen gekend en zal hoogstwaarschijnlijk niet geupdate worden naar android N
Nu is mijn vraag wat jullie de beste keuze lijkt, of jullie misschien nog een ander toestel aanraden? Want ik vind het zelf erg moeilijk om een keuze te maken.

Alle reacties

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Hoe groot mag het toestel zijn? Want je hebt in je eigen lijstje, toestellen van 5,2 inch er tussen staan, maar ook van 5,5 inch.

Je geeft aan dat je budget rond de 290 euro ligt, maar de Motorola X Play is bijna 300 euro. Er zijn dus een aantal dingen nog niet helemaal duidelijk naar mijn mening.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt voor het antwoord, schermgrootte doet er niet zo heel veel toe 5,5 inch vind ik net niet te groot en een kleiner toestel is ook goed natuurlijk. Mijn budget was inderdaad ongeveer 250 euro maar bijvoorbeeld de moto x play voldoet aan zowat al mijn eisen en dan wil ik gerust een beetje meer betalen. Verder heeft een lokale winkel een htc one m8s in de aanbieding staan voor 210 euro, maar het toestel leek me net wat te oud om nu nog te kopen of niet?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik zou de x play nemen op basis van je specificaties, die tikt al je punten.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 18:40:
Alvast bedankt voor het antwoord, schermgrootte doet er niet zo heel veel toe 5,5 inch vind ik net niet te groot en een kleiner toestel is ook goed natuurlijk. Mijn budget was inderdaad ongeveer 250 euro maar bijvoorbeeld de moto x play voldoet aan zowat al mijn eisen en dan wil ik gerust een beetje meer betalen. Verder heeft een lokale winkel een htc one m8s in de aanbieding staan voor 210 euro, maar het toestel leek me net wat te oud om nu nog te kopen of niet?
Wat dat betreft zou ik dus gewoon de Moto X Play nemen :). Die zal jou goed bevallen denk ik zo.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hier nog een stem voor de X Play (niet in de laatste plaats omdat ik hem zelf ook heb, mede door de eisen die jij ook hebt). Heerlijke telefoon, nog net te gebruiken met 1 hand, super batterij, lekker vlot en dikke kans dat hij Android N nog krijgt. Nexus 5x had ik zelf ook bekeken, maar de accu is dermate slechter dat het voor mij geen toegevoegde waarde gaf. G4 plus is nog wel een optie, iets mindere accu maar wel een fingerprintsensor erop. Maar al met al is de X Play een zeer capabele telefoon, zeker voor internet/filmpjes en social media.

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-11 03:00
Je zou ook kunnen kijken naar een OnePus X, hier reviews:
pricewatch: OnePlus X Zwart

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt ga waarschijnlijk deze week een x play bestellen.
Pagina: 1