Wat wil je bereiken?
Ik wil graag mijn huidige Desktop pc een upgrade geven. Dit is momenteel mijn huidige systeem:
Processor: i5-3570 @3.40Ghz
GPU: MSI GTX 780
Mobo: H61iCafe
Ram: 2x4Gb ram 532MhZ
Case: NZXT Hades
PSU: 750M Corsair
Processor koeler: Standaard intel koeler
Hiervan wil ik graag mijn mobo,processor,ram en processor koeler gaan vervangen. Het liefst wil ik het upgraden naar de nieuwse generatie/socket processoren/moederborden
Wat mag het gaan kosten?
450,- ,omdat het hier gaat over 4 onderdelen. Het leek mij een goede upgrade om games zoals Overwatch en Battlefield 1 op wat hogere settings te spelen.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Voor MSI heb ik een voorkeur omdat ik denk dat het goed is in samenwerking met mijn MSI videokaart. Ook zou ik het liefst willen upgraden naar de nieuwse generatie/socket (als dit slim is). Ook wil ik het liefst upraden naar 16 ram gb. Dit is wat ik zelf gevonden heb: https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B738084%5D=1
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
In mijn kamer. In een desktop pc geplaatst op een bureau.
Ik wil graag mijn huidige Desktop pc een upgrade geven. Dit is momenteel mijn huidige systeem:
Processor: i5-3570 @3.40Ghz
GPU: MSI GTX 780
Mobo: H61iCafe
Ram: 2x4Gb ram 532MhZ
Case: NZXT Hades
PSU: 750M Corsair
Processor koeler: Standaard intel koeler
Hiervan wil ik graag mijn mobo,processor,ram en processor koeler gaan vervangen. Het liefst wil ik het upgraden naar de nieuwse generatie/socket processoren/moederborden
Wat mag het gaan kosten?
450,- ,omdat het hier gaat over 4 onderdelen. Het leek mij een goede upgrade om games zoals Overwatch en Battlefield 1 op wat hogere settings te spelen.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Voor MSI heb ik een voorkeur omdat ik denk dat het goed is in samenwerking met mijn MSI videokaart. Ook zou ik het liefst willen upgraden naar de nieuwse generatie/socket (als dit slim is). Ook wil ik het liefst upraden naar 16 ram gb. Dit is wat ik zelf gevonden heb: https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B738084%5D=1
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
In mijn kamer. In een desktop pc geplaatst op een bureau.