Hallo iedereen,
Mijn pc is na vijf jaar trouwe dienst wel eens aan vervanging toe en ik ben dus op zoek naar een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er op gamen en richt mijn ogen dan vooral op Battlefield 1. Ik speel op 1080p en heb een 144hz scherm. Ik verwacht niet met elke game constant 144 fps te halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor het hele systeem zonder videokaart ongeveer 850 euro uitgeven (de videokaart is al besteld)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (1080p 144hz), keyboard, muis, windows 10 licensie en een EVGA GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, moederbord, RAM, voeding, SSD, harde schijf, processorkoeler, processor natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als de kwaliteit maar goed is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik dat de pc redelijk stil is als ik niet aan het gamen ben.
Ga je overklokken?
Ik ben alleen van plan mijn processor te overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hier op het forum verschillende topics bekeken en zelf al wat research gedaan en wil weten of alles bij elkaar past en of jullie nog eventuele verbeteringen weten
Dit is wat ik heb samen gesteld (zonder grafische kaart).
Bij voorbaat dank!
Mijn pc is na vijf jaar trouwe dienst wel eens aan vervanging toe en ik ben dus op zoek naar een nieuwe pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er op gamen en richt mijn ogen dan vooral op Battlefield 1. Ik speel op 1080p en heb een 144hz scherm. Ik verwacht niet met elke game constant 144 fps te halen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor het hele systeem zonder videokaart ongeveer 850 euro uitgeven (de videokaart is al besteld)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor (1080p 144hz), keyboard, muis, windows 10 licensie en een EVGA GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing, moederbord, RAM, voeding, SSD, harde schijf, processorkoeler, processor natuurlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als de kwaliteit maar goed is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik dat de pc redelijk stil is als ik niet aan het gamen ben.
Ga je overklokken?
Ik ben alleen van plan mijn processor te overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb hier op het forum verschillende topics bekeken en zelf al wat research gedaan en wil weten of alles bij elkaar past en of jullie nog eventuele verbeteringen weten
Dit is wat ik heb samen gesteld (zonder grafische kaart).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,- | € 245,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 138,50 | € 138,50 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,46 | € 94,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,81 | |
Bij voorbaat dank!