Mijn vraag
Kan iemand mij helpen? Ik probeer de bootloader van mijn Zuk Z2 te unlocken, maar ik loop vast.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb de tools gedownload via Zukfans.Europe en deze in de directory adb gezet.
Heb de drivers geïnstalleerd.
Heb unlock bootloader.img van Zuk ontvangen per e-mail, deze gedownload in in adb directory gezet.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik sluit de Z2 aan op mijn laptop via usb. Z2 staat op debugging mode.
In de adb directory open ik de windows command.
command: adb devices > windows herkent Z2, mijn serialnummer verschijnt
command: adb reboot bootloader > Z2 gaat in fastboot mode
command: fastboot -i 0x2b4c flash unlock unlock_bootloader.img, hierna gebeurt er niets meer, er verschijnt een melding "waiting for device" in command scherm.
Heb al een andere usb poort gebruikt, zelfde resultaat.
Ik ben er bijna, hierna nog 1 command en het is gelukt, maar ik zit hier dus vast.
Kan iemand mij helpen? Ik ben een leek, heb alles gedaan wat ik denk te moeten doen, maar waarschijnlijk zie ik toch iets over het hoofd / doe ik iets niet goed.
Ik kom er niet uit.
Hoop dat iemand de moeite wil nemen om mij haarfijn uit te leggen wat ik moet doen.
Alvast bedankt,
Alex (Rotterdam)
...
Kan iemand mij helpen? Ik probeer de bootloader van mijn Zuk Z2 te unlocken, maar ik loop vast.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb de tools gedownload via Zukfans.Europe en deze in de directory adb gezet.
Heb de drivers geïnstalleerd.
Heb unlock bootloader.img van Zuk ontvangen per e-mail, deze gedownload in in adb directory gezet.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik sluit de Z2 aan op mijn laptop via usb. Z2 staat op debugging mode.
In de adb directory open ik de windows command.
command: adb devices > windows herkent Z2, mijn serialnummer verschijnt
command: adb reboot bootloader > Z2 gaat in fastboot mode
command: fastboot -i 0x2b4c flash unlock unlock_bootloader.img, hierna gebeurt er niets meer, er verschijnt een melding "waiting for device" in command scherm.
Heb al een andere usb poort gebruikt, zelfde resultaat.
Ik ben er bijna, hierna nog 1 command en het is gelukt, maar ik zit hier dus vast.
Kan iemand mij helpen? Ik ben een leek, heb alles gedaan wat ik denk te moeten doen, maar waarschijnlijk zie ik toch iets over het hoofd / doe ik iets niet goed.
Ik kom er niet uit.
Hoop dat iemand de moeite wil nemen om mij haarfijn uit te leggen wat ik moet doen.
Alvast bedankt,
Alex (Rotterdam)
...