Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwas
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-05 14:31
Hallo,

Ik ben van plan een 2560x1440 27' 144hz monitor te halen. Heb 2 monitoren gevonden die mij wel wat lijken, alleen ik kan er niet uitkomen welke ik beter kan halen. Heel internet geresearcht naar Info, Maar nog steeds weinig duidelijkheid. :?

Het gaat over de Asus MG278Q en de BenQ XL2730Z
HardwareInfo geeft de Asus een Excellent, terwijl als ik ze in de vergelijking zet de benq meer dingen in het groen heeft staan dan de Asus.

Ik ben een gamer, maar ben de laatste tijd ook bezig met Photoshop (Niet commercieel)

Hoop dat jullie me kunnen helpen met deze lastige keuze! :*)

Pim

GPU: Gigabyte Gtx 970
CPU: I5 4690K

Saabliefhebber met hart voor techniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Beide schermen hebben een TN paneel wat ik zelf niet meer zou willen, maar dat is persoonlijk. Wel valt me op dat je een nVidia videokaart hebt en beide schermen Freesync ondersteuning bieden in plaats van G-sync. Wat is je plan hiermee want Freesync werkt niet samen met nVidia videokaarten, dan heb je G-sync nodig of is het gewoon omdat het er toevallig op zit?

Een monitor welke ik in mijn verlanglijst heb staan: pricewatch: Asus MG279Q Zwart
Dit scherm is ook 27" met dezelfde resolutie en ook 144Hz maar dan met een IPS paneel, hierdoor wel wat duurder. Ook hierop zit Freesync trouwens, G-sync schermen kijk ik zelf niet naar (AMD kaart).

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

TNpaneel als je wilt gaan photoshoppen zou ik niet doen. Genoeg betaalbare IPSvarianten te vinden tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwas
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-05 14:31
Probleem is dat de IPS varianten geen 144hz hebben :/ En Echt diehard fotoshoppen doe ik niet, maar zo nu en dan eens wat. Iemand een ideetje waar ik die MG279Q goedkoper kan halen? Importeren ofzoiets? of kan ik daar beter niet aan beginnen :9

Wijziging:

Heb er een gevonden voor 530,-

https://www.computerunive...323-62180/asus-mg279q.asp

Is dat wat, of is die site meuk?

Wijziging:

En dit?

https://www.amazon.com/Ac...8-1&keywords=Acer+XF270HU

[ Voor 41% gewijzigd door Pwas op 20-08-2016 13:04 ]

Saabliefhebber met hart voor techniek