Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06 12:11
Hallo iedereen,

Sinds de nieuwe update van windows 10 zien de kleur op mijn computer er erg slecht uit. Toen ik mijn pc opstartte na de nieuwe update zagen de kleuren er erg blauw uit, ik heb toen een geprobeerd de juiste warmte in te stellen maar dat lukte niet of het werd te oranje of het werd te blauw... Ik heb Amd Catalyst en Amd radeon het gaat om de Msi R9 390. Bij een programmatje staat de tempratuur op 8200k en bij de andere op 4800K, ik heb al heelveel combinaties geprobeerd om het goed te krijgen maar het lukt me niet. Hopelijk kan een van jullie mij helpen.

Alvast bedankt
-Apiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Allereerst: waarom staat dit in Graphics :? (Waar hoort mijn topic?).
Ik zou je topic verplaatst hebben naar het juiste forum maar behalve "ik heb al heelveel combinaties geprobeerd" (wélke dan?) zie ik niets van eigen inzet terug (wat heb je dan geprobeerd / gezocht / gevonden)? Zo moeilijk is het toch niet om onze Quickstart te gebruiken bij 't openen van een topic? Je bent vaak genoeg gewezen op 't gebrek aan die inzet en niemand heeft zin om zijn/haar tijd te lopen verdoen met aandragen van zaken die je al geprobeerd hebt (die dan vallen onder "heelveel combinaties").

Hanteer die voorgenoemde quickstart nou eens en geef je topic eens een titel die de lading dekt (hint: "kleuren beeldscherm" doet dat niet) in het juiste forum en misschien dat je dan wél goed geholpen wordt zonder gemopper van mods. Het is heel simpel: help ons jou helpen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.