Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 806677

Topicstarter
Mijn vraag

Weet iemand hoe ik premium sms'en kan deblokkeren?
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
.
Ik heb een sms gestuurd om te parkeren en toen ik een melding kreeg dit is een premium sms heb ik per ongeluk op "nooit toestaan" geklikt (terwijl ik eigenlijk op altijd toestaan wou klikken).
Sindsdien kan ik dus geen premium sms'en meer versturen (heel vervelend).

Ik heb al 2 dingen gedaan.
Ik ben via instellingen naar applicaties naar berichten gegaan en heb daar geklikt op "premium sms altijd toestaan"
Omdat dit niet hielp heb ik al 2 keer naar de Proximus klantendienst gebeld en volgens hen was er geen blokkering van premium sms'en maar ze hebben toch actie ondernomen, eerst blokkeren dan terug deblokkeren en zelfs mijn tel nr gereset maar niks blijkt te helpen en ik kan nog steeds geen premium sms'en versturen :(

Heeft iemand tips of een oplossing, alvast super bedankt!!

Beste antwoord (via rens-br op 29-08-2016 12:18)

Topicstarter
Ik heb de oplossing gevonden ga naar instellingen -》 applicaties-》 applicatiebeheer-》 meer -》 systeem apps weergeven -》 Berichten service-》 premium sms verzenden -》 altijd toestaan
Dus niet gewoon naar berichten gaan maar naar berichten service 😉😉

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je je simkaart in een andere telefoon stopt, lukt het dan wel? Dan weet je of het aan je SIMkaart of aan je telefoon ligt. Je geeft verder geen informatie over telefoon, Android versie etc.

Eventueel telefoon resetten naar fabriekscondities en kijken of het dan wel werkt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reactie,
Ik heb een Samsung galaxy s6 edge
Android versie: 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de simkaart van toestel vervangen en dan lukt het wel. Het probleem ligt dus bij mijn smartphone.
Samsung galaxy s6 edge
Android versie 6.0.1
Mijn telefoon naar fabrieksinstellingen resetten zie ik niet zitten want dan ben ik alles kwijt, is er echt geen andere oplossing?

Wil je voortaan de 'wijzig' knop gebruiken? Twee posts achter elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Instellingen > applicaties > Applicatie beheer > (als het goed is krijg je nu een lange lijst met alle applicaties op je telefoon) > Berichten > Opslag > Gegevens wissen
Je bent wel je smsjes kwijt (die kan je eventueel met SmartSwitch backuppen) maar aangezien je iets weg geklikt heb via de berichten applicatie zou je dit zo moeten kunnen herstellen :)

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt @mrjraider ik ga het seffens eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mrjraider schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:51:
Instellingen > applicaties > Applicatie beheer > (als het goed is krijg je nu een lange lijst met alle applicaties op je telefoon) > Berichten > Opslag > Gegevens wissen
Je bent wel je smsjes kwijt (die kan je eventueel met SmartSwitch backuppen) maar aangezien je iets weg geklikt heb via de berichten applicatie zou je dit zo moeten kunnen herstellen :)
Ik heb dit geprobeerd maar het is ook niet gelukt. Weet iemand nog een andere oplossing?
Mijn toestel is een Samsung galaxy s6 edge

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de oplossing gevonden ga naar instellingen -》 applicaties-》 applicatiebeheer-》 meer -》 systeem apps weergeven -》 Berichten service-》 premium sms verzenden -》 altijd toestaan
Dus niet gewoon naar berichten gaan maar naar berichten service 😉😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Fijn dat het opgelost is! Wil je voortaan wel de 'wijzig' knop gebruiken om iets toe te voegen? Meerdere posts plaatsen achter elkaar binnen 24 uur is niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessie1969
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10-2023
rens-br schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:18:
[...]

Fijn dat het opgelost is! Wil je voortaan wel de 'wijzig' knop gebruiken om iets toe te voegen? Meerdere posts plaatsen achter elkaar binnen 24 uur is niet toegestaan.
Hoi,

Ik heb een Galaxy S6 en ik kan echt nergens de tab 'berichten opties' of 'premium sms' vinden. Ook ik heb per ongeluk een bepaald betaalnummer geblokkeerd ...

Weet iemand hoe het nou precies zit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessie1969
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10-2023
Hoi,

Ik heb een Galaxy S6 en ik kan echt nergens de tab 'berichten opties' of 'premium sms' vinden. Ook ik heb per ongeluk een bepaald betaalnummer geblokkeerd ...

Weet iemand hoe het nou precies zit want bovenstaande uitleg werkt dus niet op de S6 :-/
:O

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Nessie1969 op 23-10-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Nessie1969 maak even een nieuw topic aan. Topics kicken en kapen is namelijk niet toegestaan.
Pagina: 1