Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Poort 80 blijft dicht :(

Pagina: 1
Acties:

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Ik ben bezig met een webservertje in te stellen en ik krijg hem niet werkend op poort 80

Volgens canyouseeme bestaat mijn webserver ook niet, bij veranderen van de poort naar bijvoorbeeld 5000 oid werkt het opeens wel.

Dingen die ik heb gedaan en werken:

- Bereikbaar vanaf localhost/127.0.0.1
- Heb de poorten geforward in mijn modem (Arcadyan VGV7519 - Firmware Version:02.00.136)
- Uitzondering voor poort 80 toegevoegt aan inkomende/uitgaande verbindingen @ Firewall
- Firewall helemaal uitgeschakeld.
- IIS Services verwijdert
- World Wide Web Publishing Services uitgeschakeld

Iemand enig idee wat ik kan doen of heeft KPN gewoon poort 80 dichtgemetseld?

Mijn verbinding is als volgt:

Modem -> Switch -> AP

[ Voor 4% gewijzigd door DarkElement op 20-08-2016 01:47 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zover ik weet heeft kpn poort 80 niet afgesloten. Naar welk os heb je je poort doorgestuurd? De windows server versies hebben zeer hardnekkige firewall instellingen die de boel kunnen tegenhouden...

[ Voor 3% gewijzigd door fm77 op 20-08-2016 01:52 ]

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Heb je wel een NAT gemaakt naar je Web Sever? En hangt je Web server aan een kabel of via WiFi. Want het kan best zo zijn dat NAT naar een DHCP Wifi machine niet door je router wordt toegestaan.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• DarkElement
Ik hang niet aan een router maar aan een DP, die heeft verder geen firewall, en het is slechts een heel simpel server appje in Windows 10.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:50

Compizfox

Bait for wenchmarks

DarkElement schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:57:
Ik hang niet aan een router maar aan een DP, die heeft verder geen firewall, en het is slechts een heel simpel server appje in Windows 10.
Je had het toch over een Arcadyan VGV7519? Dat is je router ;)

En wat is een DP?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• DarkElement
AP my bad :p

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Packets al bekeken?

• DarkElement
Je bedoelt zo'n packetsniffer ofzo? Ik weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan.

Zelfs als ik mijn interne ip (192.168.2.8) in dmz gooi lukt het nog niet.

[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 20-08-2016 02:17 ]

• DarkElement
Ik heb het voor elkaar gekregen, ik was een flag vergeten in te vullen bij het opstarten van mijn server :) dank voor het meedenken.

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
fm77 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:52:
Zover ik weet heeft kpn poort 80 niet afgesloten. Naar welk os heb je je poort doorgestuurd? De windows server versies hebben zeer hardnekkige firewall instellingen die de boel kunnen tegenhouden...
KPN blokkeert helemaal geen poorten. Het zou alleen kunnen dat je poort 8085 niet kan gebruiken

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

RobinF schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

KPN blokkeert helemaal geen poorten. Het zou alleen kunnen dat je poort 8085 niet kan gebruiken
Tot een jaar of wat geleden blokkeerde KPN wel degelijk de standaardpoort voor uitgaand mailverkeer, ik zie geen reden waarom dit veranderd zou moeten zijn.

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Aer0 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:03:
[...]

Tot een jaar of wat geleden blokkeerde KPN wel degelijk de standaardpoort voor uitgaand mailverkeer, ik zie geen reden waarom dit veranderd zou moeten zijn.
Dat is dus nu niet meer zo (ongeveer een jaar terug is dat veranderd). Als consument kan je 25 inkomend en uitgaand gewoon gebruiken. Zowel naar KPNMail servers toe, als naar andere servers

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-11 21:12
webserver laten draaien op een andere poort (bijv 1234) en in je modem/router de interne poort dan daarop zetten en de externe poort op 80 zetten werkt ook niet?

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

• DarkElement
Even teruglezen, ik heb het al voor elkaar, had ook al een topic report gedaan om het te laten sluiten :p

Bedankt voor het meedenken.

Pagina: 1