text aanpassen van een activatie email

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan212
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-09 18:32
Hey Tweakers!

Ik heb net een website onder m'n neus geduwd gekregen die ik moet beheren. Ik heb dit nog nooit gedaan.
Het is een PHP website.

Ik ben op zoek naar de functie die bepaald wat er in de activatie email wordt beschreven als deze wordt verstuurd. Het gaat om de email waar een activatielink in staat.

Momenteel staat er dit:

<p>Hello *user*!

Your registering at *website* was successful. Your account data:

Login name: *login*
Password: *pw*

To finish your registration you have to activate your account by clicking the following link:
*link*

Thank you for your registration

Vol spelfouten dus en de <p> code staat er ook nog eens in. Moet ik dit in de database van strato vinden? Of in de PHP code, if so, wat zou het logisch zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem eens een kijkje in onze Quickstart. Wat heb je zélf al gezocht/gevonden/geprobeerd? Al eens de bestanden doorzocht (middels een grep of een-of-ander tooltje naar je keuze) naar die tekst (of een stuk daaruit zoals "Your registering at")? Al eens de DB doorzocht op die tekst? Beiden zijn prima te doorzoeken met een beetje eigen inzet en moeite.

Verder valt dit me teveel onder een Help, mijn script werkt niet (goed) en Kan iemand even...? en daarmee gaat dit topic dan ook dicht. Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan wel onze eerder genoemde quickstart.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 20-08-2016 01:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.