Mijn notebook met Windows 7(SP1) boot niet meer. Voordat ik laptop uitschakelde(lees: in sluimerstand zette), heb ik schijfopruiming laten draaien, en was het energieniveau van de notebook laag. Vermoedelijk is de notebook uitgevallen door energiegebrek tijdens het saven van de sessie op disk(sluimerstand). Tijdens het booten, zie je even de tekst "Windows starten" staan, vervolgens begint het Windows-logo zich te vormen. Terwijl hij dat doet, freezed hij opeens, dan laat hij één seconden een blue screen zien waarna hij zelf weer reboot. Zie hier de video(Tip, zet de video op pauze bij de bluescreen, anders kan je het niet lezen....
Ik heb het volgende gedaan om zelf het probleem op te lossen:
Graag hoor ik jullie tips
.
Bij voorbaat dank!
Relevante foto's hier,en hier

...
Ik heb het volgende gedaan om zelf het probleem op te lossen:
- Kaspersky Rescue disc 10 gedownload, gebrand en geboot. Deze heeft alle bootsectoren en alles wat ermee te maken heeft gescand op virussen en dergelijke en niks gevonden. Deze heeft niet de volledige schijf gescand.
- Ubuntu CD uitgevoerd om te kijken of bestanden op schijf benaderbaar zijn. De bestanden zijn gewoon te bereiken en er is niks vreemds te merken aan het bestandssysteem of de schijf zelf.
- Windows opstartherstel uitgevoerd, die had een paar keer wat gevonden maar kon het zelf niet herstellen. In cmd sfc /scannow geprobeerd uit te voeren maar dan krijg ik een melding als "Er is al een herstelbewerking in uitvoering, start Windows opnieuw op en probeer opnieuw". Kleine opmerking: Opstartherstel geeft hier aan dat Windows op D:\ zou staan, dit hoort C:\ te zijn. Echter, ik las op internet dat dit normaal is?!
- "Windows herstellen" met een Windows 7 installatie DVD, maar die doet en zegt precies hetzelfde als Windows opstartherstel
- Met F8 in veilige modus starten, dan freezed hij het laden zodra het path met bestand CLASSPNP.SYS op het scherm verschijnt, en reboot na een paar seconden. Zie ook wel deze video Aan de hand daarvan via het bestandssysteem geprobeerd C:\Windows\System32\Drivers\Classpnp.sys te vervangen door een kopie van zichzelf of van een van internet gedownloade versie. Dit heeft als effect dat in plaats van freezen en rebooten hij opstartherstel gelijk opstart.
- Memory test gedraaid, kwam niks relevants uit
- Systeemherstel via Windows DVD en Opstartherstel, maar hij zegt geen herstelpunten te kunnen vinden.
- Hééél veel geGoogled
Graag hoor ik jullie tips
Bij voorbaat dank!
Relevante foto's hier,en hier

...
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?