TV-scherm aansluiten op een on-boardHDMI motherboard....

Pagina: 1
Acties:

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-01 20:24
Beste alle,

Ik heb een probleem waar ik even snel niet uitkom.

Situatie als volgt:

1. Een pc waar het scherm op de videokaart is aangesloten
2. Een samsung smart-tv waar een HDMI kabel los hangt.

Nu wil ik het samsung scherm koppelen aan mijn pc op de onboard HDMI ingang.
Maar dat werkt niet alleen wanneer je het op de videoGPU aansluit krijg ik wel beeld te zien op de samsung scherm. Maar ik heb maar 1 HDMI ingang dus wat is het beste om te doen? Ik heb een HDMI naar DVI besteld uit CHINA. die was dan vanaf me scherm naar mijn videpGPU op de dvi aansluiting en dan het scherm ook met een HDMI aansluiting...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met de specs van het apparaat. Want op deze manier is er niet heel veel over te zeggen. Daarbij zou een iets helderdere omschrijving van je probleem geen kwaad kunnen, wat gaat er nu exact mis?

Verwijderd

In het bios selecteren dat je én de dgpu én de igpu wil gebruiken.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-01 20:24
Dit zijn de specificaties, niks spectaculairs qua opbouw van de pc.
gallery: theduke1989

Ik wil nu een Samsung UE32F6400 aansluiten op mijn pc om zo films etc te kunnen bekijken op mijn tv.

Mijn eerste poging was om de tv aan te sluiten op het on-board motherboard omdat ik ook nog af en toe games speel wil ik hem niet op mijn videokaart zetten (belasting) maar dat werkt dus niet. Het werkt alleen maar via de videokaart. ook mijn monitor werkt alleen op de videokaart namelijk.....
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:44:
In het bios selecteren dat je én de dgpu én de igpu wil gebruiken.
Dit heeft gewerkt, alleen nu werkt 50% van mijn usb-poorten het niet meer heel raar...

[ Voor 20% gewijzigd door theduke1989 op 20-08-2016 10:06 ]