AMD-beeldschermstuurprogamma wil zichzelf niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvparchers
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-01-2022
Nadat ik een clean install had gedaan voor mijn computer op mijn windows pc, wilde ik mijn drivers installeren. alles ging goed totdat ik bij het beeldschermstuurprogamma kwam, het leek erop alsof hij niet wilde installeren hiervoor werkte het wel en kon ik rustig de drivers installeren zonder problemen. Ik heb al een stuk of 5 keer mijn C:/ drive geformatteerd en aangezien er alleen spellen op men D:/ drive zijn kan dat het niet zijn. Is het iets met de hardware , de drivers die problemen hebben of is er iets met men windows cd gebeurd.
Wanneer ik in de installer kom skipt hij over het beeldstuur progamma alsof hij het niet ziet. en downloadt hij het ook niet. het enige wat ik heb is dit. uit het logboek gehaald.

AMD-beeldschermstuurprogramma
Eindstatus: Mislukt
Versie van item: 16.300.2311.0000
Grootte: 90 Mbytes

Ik hoop dat iemand hier licht op kan schijnen want bij mij lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvparchers
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-01-2022
Okay, Ik heb de oplossing gevonden. Na wat geluk te hebben heb ik een oude driver geworden en handmatig geinstalleerd. De AMD automatische stopt ermee ook al weet ik niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:25
Als je de driver installeert, zorg dan dat je het bestand uitvoert Als Administrator.
(Rechts klikken op het bestand en kies voor Uitvoeren als Administrator).

Hiermee voorkom je bepaalde bestanden mogelijk niet (juist) worden weg geschreven tijdens de installatie.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 15:42
Ik heb een soortgelijk probleem. Kreeg blauwe schermen met de foutmelding IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en dacht de drivers te moeten updaten. Ik had dit al meermaals geprobeerd, maar de pop-up bleef maar komen. Nogmaals gedaan, en alles installeert goed behalve volgens het logboek het beeldschermstuurprogramma.

Kan iemand mij een beetje wegwijs maken wat mijn volgende stap kan zijn? Ik zie binnen programma's ook niet goed wat ik zou kunnen verwijderen om nogmaals een hele schone installatie te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 01:11
Sarrr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:43:
Ik heb een soortgelijk probleem. Kreeg blauwe schermen met de foutmelding IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en dacht de drivers te moeten updaten. Ik had dit al meermaals geprobeerd, maar de pop-up bleef maar komen. Nogmaals gedaan, en alles installeert goed behalve volgens het logboek het beeldschermstuurprogramma.

Kan iemand mij een beetje wegwijs maken wat mijn volgende stap kan zijn? Ik zie binnen programma's ook niet goed wat ik zou kunnen verwijderen om nogmaals een hele schone installatie te proberen.
Om welke videokaart en Windows versie gaat het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 10:40
Ik zou beginnen met DDU te downloaden en te draaien: hiermee haal je alle AMD gerelateerde files weg en kan je met een schone lei beginnen. Grote kans dat je dan gewoon kan installeren. Windows installeert vaak zelf basic drivers die mogelijk nu wat roet in het eten hebben gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 15:42
Ardjee schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 13:49:
Ik zou beginnen met DDU te downloaden en te draaien: hiermee haal je alle AMD gerelateerde files weg en kan je met een schone lei beginnen. Grote kans dat je dan gewoon kan installeren. Windows installeert vaak zelf basic drivers die mogelijk nu wat roet in het eten hebben gegooid.
Bedankt, het lijkt nu gelukt te zijn! :*) Installatie volledig kunnen doorlopen, nu afwachten of het blauwe scherm met de foutmelding wegblijft.

Ging om een AMD Radeon HD 7900 Series met Windows 10.

[ Voor 4% gewijzigd door Sarrr op 02-09-2016 14:32 ]

Pagina: 1