Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Missbellydance
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20-08-2016
Hallo,
Mijn telefoon is helaas kapot en nu wou ik de samsung galaxy note 7 kopen maar vind het zo moeilijk om een keus te maken.
Zat ook te denken aan een iphone 6s plus of zal ik wachten op de iphone 7 / 6se?
Is iphone beter dan samsung?
En heb nog nooit een iphone gehad dus ik vraag me ook wel af of ik wel kan wennen aan ios
Kortom mijn vraag is welke van de toestellen is het beste? en wat is fijner ios of android (nu weet ik dat dat smaak verschillend is, maar heb nog nooit ios gehad en om nou even een iphone te kopen en er vervolgens achter komen dat je er niet aan kan wennen doe je ook niet zomaar)
En tot slot wat loopt eerder vast android of ios?

Alle reacties

• WDHBGS
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10 11:42
Android is beter te tweaken dan iOS, want iOS is een gesloten systeem.

Volgens velen blijven iPhones langer snel dan Androids, maar of dat waar is weet ik niet.

iOS is wel makkelijker dan Android (volgens velen), maar omdat je een Android gewend bent maakt dat voor jou niets uit, lijkt mij.

Gezien de prijzen en het open systeem zou ik voor een Android gaan, maar ik heb ook alleen ervaring met Android.

[ Voor 71% gewijzigd door WDHBGS op 19-08-2016 22:33 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit is nogal een appel en peren verhaal. Het is niet zo simpel als dat de ene beter is dan de andere. Het zijn 2 totaal verschillende dingen en het is heel persoonlijk wat je prettig vind werken.

Loop eens een winkel binnen waar je de iPhone kan proberen. Er kan hier wel iemand gaan roepen dat de iPhone beter is, maar dat geeft aan dat het voor hem of haar beter is, niet dat het ook voor jou beter is.

Ik zou beide toestellen eens gaan proberen en kijk ook eens wat reviews. Dat ik hier ga zeggen dat Android of IOS beter is helpt je totaal niet.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Als ik ook een tip mag geven: kijk ook eens verder dan Samsung. Een stock Android ervaring is vaak net dat beetje verfijnder en wordt veelal minder traag. Kijk eens naar een Nexus 6P, OnePlus 3 of als je wat geduld hebt de nieuwe Nexuses die binnenkort gaan uitkomen.

Of je liever een iPhone of Android neemt is inderdaad gewoon persoonlijke voorkeur. Ik ken vrienden die nooit meer terugwillen naar Android, maar ook mensen die nooit geen iPhone meer willen ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mavamaarten schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:47:
Als ik ook een tip mag geven: kijk ook eens verder dan Samsung. Een stock Android ervaring is vaak net dat beetje verfijnder en wordt veelal minder traag. Kijk eens naar een Nexus 6P, OnePlus 3 of als je wat geduld hebt de nieuwe Nexuses die binnenkort gaan uitkomen.
Ik heb een OnePlus 2 gehad en nu een Galaxy S6. Qua snelheid merk ik weinig verschil. Gelukkig is de bloatware van Samsung tegenwoordig ook een stuk minder dan vroeger. Verder zijn de OnePlus 3 en Nexus natuurlijk prima alternatieven, maar ik zou niet zeggen dat Samsung qua snelheid minder goed is.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Een Samsung is niet beter, dan een iPhone en een iPhone is niet beter dan een Samsung; ze zijn ánders en dus zal de een prettiger werken met een iPhone en de ander met een Samsung, maar daar heb jij niets aan, want wij zijn niet jij. Zonder te weten, hoe je je telefoon gebruikt kan niemand hier een gefundeerd advies geven en op basis van wat persoonlijke meningen ga jij dan beslissen, hoe je ruim 800 euro uitgeeft?
Je kan uiteraard wel specifiek vragen, hoe bepaalde dingen werken, maar niet, wat beter werkt, want ze werken allebei goed, alleen anders.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een topic opent in MAA, dan krijg je een template voor je neus met een aantal vragen waarop we antwoord verwachten. Het is wel de bedoeling dat je ons wat meer informatie geeft, in plaats van ons alles uit te laten zoeken. En sowieso, voor vragen of je beter Android of iOS kan nemen zul je toch echt eerst zelf het een en ander moeten uitproberen.

Mocht je het opnieuw willen proberen, houd je dan aan de template en geef zoveel mogelijke relevante informatie. Hier kunnen we in ieder geval weinig mee, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.