Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
universle afstandsbediening.
ik wil er 1 met losse batterijen die accu dingen vind ik vervelend zodra de accu dood is heb je er niks meer aan.
Wat is je budget?
+/- 100 euro of minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
hij moet alle afstandsbedieningen vervangen en dat zijn er momenteel 5 tevens wil ik extra functies/mogelijkheden om meerdere aparaten en of functies onder 1 knop te zetten zoals bij Logitech iig kan met TV kijken dat b.v. TV aangaat en de KPN box en versterker aan gaat en op TV komt te staan met 1 knop
Wat heb je zelf al gevonden?
de allombekende Logitech heb ik natuurlijk gevonden met name de Logitech Harmony 350 en 650. maar er zijn ook veel andere merken en er is veel verschil in prijs
Welke vragen heb je hier nog over?
1. Is het display van de 650 het waard tov de 350?
2. zijn er andere afstandsbedieningen die dezelfde functionaliteiten hebben of meer met een betere prijs kwaliteit verhouding?
Ik zoek een?
universle afstandsbediening.
ik wil er 1 met losse batterijen die accu dingen vind ik vervelend zodra de accu dood is heb je er niks meer aan.
Wat is je budget?
+/- 100 euro of minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
hij moet alle afstandsbedieningen vervangen en dat zijn er momenteel 5 tevens wil ik extra functies/mogelijkheden om meerdere aparaten en of functies onder 1 knop te zetten zoals bij Logitech iig kan met TV kijken dat b.v. TV aangaat en de KPN box en versterker aan gaat en op TV komt te staan met 1 knop
Wat heb je zelf al gevonden?
de allombekende Logitech heb ik natuurlijk gevonden met name de Logitech Harmony 350 en 650. maar er zijn ook veel andere merken en er is veel verschil in prijs
Welke vragen heb je hier nog over?
1. Is het display van de 650 het waard tov de 350?
2. zijn er andere afstandsbedieningen die dezelfde functionaliteiten hebben of meer met een betere prijs kwaliteit verhouding?