Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik weet niet precies hoe ik moet raporteren....

Pagina: 1
Acties:

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
Het gaat om de volgende reactie

477666 in 'nieuws: Nederlandse muziekuploader schikt met Brein voor ...

477666 in 'nieuws: Nederlandse muziekuploader schikt met Brein voor ...

In mijn ogen kan dit gewoon echt niet. En lijkt mij ook beter als hij verwijdert wordt.
Als er een andere manier is om iemand te rapporteren hoor ik het graag.

[ Voor 27% gewijzigd door loki504 op 19-08-2016 15:58 ]

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Daar zijn die -1'tjes toch voor?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
Voor een deel wel ja.

Maar iemand een klootzak noemen. vervolgens wensen dat hij ziek wordt en alles kwijt raakt. en als afsluiter nog een eikel noemen vind ik persoon echt te vergaan. -1tjes zijn voor de troll posts.

Tevens toen ik keek stond hij nog op 0....

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Netjes is het inderdaad zéker niet, maar daar is juist de -1 voor. Om dit soort reacties 'weg' te drukken

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Als er een andere manier is om iemand te rapporteren hoor ik het graag.
Die is er: je kunt terecht in het forumonderdeel Frontpagemoderatie Frontpagemoderatie

Daar zitten moderators die in extreme gevallen de mogelijkheid hebben een reactie op -2 te zetten: dan is hij helemaal niet meer zichtbaar (een soort weggooien, maar aan de achterkant blijft hij wel bewaard)
Thanks in elk geval alvast :)