Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is dit een goede laptop voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben sinds korte tijd op zoek naar een nieuwe laptop omdat de n toets van mijn huidige stuk is (eigen schuld) en telkens de n ctrl v'en toch wel echt zwaar vervelend is. Dit is een Dell latitude E6510.

Ik wil graag een laptop met een groot scherm voor werk (17 inch), indien ik een goede kan vinden die niet voor de hoofdprijs wordt verkocht. Welk merk maakt niet zoveel uit. Gewicht ook niet, laptop is strict voor thuis. Mijn budget is max 500 maar rond de 400 is beter.

Ik heb deze geadviseerd gekregen vd winkel waar ik ook mijn huidige heb gekocht 2 jaar geleden.
Ik ben dus op zoek naar een 2e hands vanwege de prijs. Ik wil absoluut ook niet meer kopen bij de Mediamarkt.

https://www.delta-hardwar...path=18_61&product_id=202

Ik wil de laptop graag gebruiken voor het werk, waarvoor ik twee programma's gebruik die op internet draaien en waarvan er 1 geïnstalleerd moet worden op de computer.
Daarnaast wil ik de laptop graag kunnen gebruiken voor het streamen van films, (internet) spelletjes, chatten, skype etc. Ik wil graag meerdere dingen gelijk kunnen doen zonder dat de laptop traag wordt.
En de beeldscherm resolutie moet ook oké zijn voor films, maar dat is niet het belangrijkste.

Ik vind het lastig om een keuze te maken voor deze laptop of om toch even verder te kijken (en waar dan?)..
Ik heb de laptop wel eind volgende week nodig ivm werk.

Alvast thx!

Groetjes,

Jojanneke

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 14:05 . Reden: link aanpassen ]

Alle reacties

• Martin.Air
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-11 11:53
Niet dat ik je wil ontmoedigen om een nieuwe laptop te kopen, maar als je nog blij bent met je huidige laptop op de 'n' toets na: waarom vervang je dan het toetsenbord niet?

Het geluk is dat je een Dell hebt, even een snelle zoekopdracht op ebay komt uit op http://www.ebay.com/itm/N...K717-0UK717-/200794020466
Wellicht dat je er ook gewoon een in Nederland zou kunnen bestellen/kopen. Dan zou ik eerder dit aanraden dan te gaan zoeken naar een nieuwe laptop.

Edit: gevonden!
https://www.flevowebshop....ct/product&product_id=506

[ Voor 8% gewijzigd door Martin.Air op 19-08-2016 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Shows the noob I am.. Maar... Een keyboard van een laptop vervangen? Hoe doe je zoiets?
En hoeveel kost dat als ik het moet laten doen?

• Martin.Air
Hoeveel het kost is per winkel/reparateur anders. Maar het zelf doen is erg makkelijk. Vergt alleen veel geduld en ruimte, zorg dat je alle schroefjes goed ordent zodat je ze weer goed terug kan stoppen. Maar meestal is bij Dell het toetsenbord vervangen +/- 10 min werk.

Eigenlijk word wel van je verwacht dat je het zelf op kan zoeken, maar bij deze:
YouTube: How to replace keyboard on DELL Latitude E6510 (same as any 6400 or ...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. Dank je wel! Dat is het overwegen waard hoewel ik een beetje bang ben om dingen verder stuk te maken als ik zoiets zelf probeer.
Tevens zie ik alleen maar slechte recenties over de flevo webshop, dus ik ga even kijken of ik er 1 in Utrecht kan vinden waar ik gewoon naar toe kan.

• Martin.Air
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:39:
Hmm.. Dank je wel! Dat is het overwegen waard hoewel ik een beetje bang ben om dingen verder stuk te maken als ik zoiets zelf probeer.
Tevens zie ik alleen maar slechte recenties over de flevo webshop, dus ik ga even kijken of ik er 1 in Utrecht kan vinden waar ik gewoon naar toe kan.
O dat was ook maar een snelle zoekopdracht op google. Zeker geen voorstel :X
Er is gelukkig op google genoeg te vinden, let wel op dat er met en zonder verlichting bestaat, zou vervelend zijn als je nu verlichting hebt en straks niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel. Ik heb nu geen verlichting maar thx voor de tip.
Pagina: 1