Tijdens mijn verblijf aan de (een) Costa viel het me op hoe veel langer de boxer-shorts zijn geworden
en hoeveel kleiner de (dames) tanga's ! 
Kortom vrouwen dragen steeds minder textiel (je ziet daar geen bovenstukjes meer);
en mannen dragen steeds meer (zelfs sneakers worden aangehouden -met sokken(!)- bij het zwemmen...!)
Vindt het persoonlijk (ben dus homo) nogal jammerlijke ontwikkeling
en het maakt mijn verblijf aan het strand een stuk minder aantrekkelijk (lees: spannend !) 
Laten we elkaar in deze discussie nou geen mietje noemen (je mag mij wel zo noemen
) want een verblijf aan een "heet" strand is natuurlijk overladen met sexuele preoccupaties...

Graag serieuze reacties over het feit hóe deze ontwikkeling tot stand is gekomen (waarom) en hoe we hem (dat zou ik natuurlijk graag willen) kunnen keren....
Kortom vrouwen dragen steeds minder textiel (je ziet daar geen bovenstukjes meer);
en mannen dragen steeds meer (zelfs sneakers worden aangehouden -met sokken(!)- bij het zwemmen...!)
Vindt het persoonlijk (ben dus homo) nogal jammerlijke ontwikkeling
Laten we elkaar in deze discussie nou geen mietje noemen (je mag mij wel zo noemen
Graag serieuze reacties over het feit hóe deze ontwikkeling tot stand is gekomen (waarom) en hoe we hem (dat zou ik natuurlijk graag willen) kunnen keren....