Toon posts:

Boxer-shorts en Tanga's (Sociologische verkenning)

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens mijn verblijf aan de (een) Costa viel het me op hoe veel langer de boxer-shorts zijn geworden :( en hoeveel kleiner de (dames) tanga's ! :P

Kortom vrouwen dragen steeds minder textiel (je ziet daar geen bovenstukjes meer); :?

en mannen dragen steeds meer (zelfs sneakers worden aangehouden -met sokken(!)- bij het zwemmen...!) :r

Vindt het persoonlijk (ben dus homo) nogal jammerlijke ontwikkeling :'( en het maakt mijn verblijf aan het strand een stuk minder aantrekkelijk (lees: spannend !) :?

Laten we elkaar in deze discussie nou geen mietje noemen (je mag mij wel zo noemen :) ) want een verblijf aan een "heet" strand is natuurlijk overladen met sexuele preoccupaties... :P :P :P

Graag serieuze reacties over het feit hóe deze ontwikkeling tot stand is gekomen (waarom) en hoe we hem (dat zou ik natuurlijk graag willen) kunnen keren....

• baardmans
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Misschien moet je voortouw nemen (of beter: achtertouw) :)

Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:23

Lordy79

Vastberaden

Ik vind het wel typisch ja... Ik had altijd gedacht/denk nog steeds dat er zowel bij mannen als vrouwen steeds minder textiel om het lijf zal komen in de loop der tijd.

Aangezien ik geen verwoed voorstander ben van weinig textiel op openbare plaatsen (ik hoop dat niet iedereen een goed geheugen heeft t.a.v. andere draadjes >:) ) vind ik het een goede ontwikkeling. Nu de vrouwen nog...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Ik zou het eigenlijk niet weten

blijkbaar schamen meisjes zich steeds minder en jongens zich steeds meer
Misschien is het ook wel aantrekkelijker voor een jongen om een meisje met steeds minder textiel te zien en te denken wat zit daar dan nog onder?
en voor een meisje misschien aantrekkelijker als een jongen meer draagt, omdat er dan meer raadsel achter schuilt
:?

Ik denk dat het vooral jou reactie is dat je dit ineens zo ziet, want mij is het nog niet opgevallen.

Ik weet het niet hoor,
SweeT

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 15:33

FCA

Dat vrouwen minder dragen is wel een ontwikkeling die al een tijdje aan de gang is, maar mannen meer?

Het was naar ik meen een tijdje terug bij bepaalde groepen mannen wel een rage om strings te dragen, maar dat is toen door Youp van 't Hek finaal afgezeken (net zoals Buckler Bier). Het was ook niet echt een prettig gezicht, bierbuik met string eronder :r

Trouwens, topless zie je volgens mij weer steeds minder dan een tijdje terug. Wordt er meer geconcentreerd op andere plekken? :9

Verandert z'n sig te weinig.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Hmmz, dit is nou niet typisch een wetenschappelijke of levensbeschouwelijke draad waar een diepzinnige discussie over zou kunnen gaan. Dis meer een HK draad hoor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.