.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 12:52 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
bedankt dat je mij er op waarschuwt maar ons idee is niet hetzelfde want wij willen niks uit het vliegtuig halencytherea schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:09:
Even gegoogled en zo te zien is er al een patent voor, https://www.google.com/patents/US8670879. Dus helaas is het al een keer uitgevonden/bedacht. Het werkt wel iets anders dan jij beschrijft dus misschien kun je daar nog wat mee.
Daarnaast is het innovatie ipv inovatie.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het wel gaan doen dan, je schrijft "ons project gaat over een boei die het vliegtuig naar buiten schiet als het vliegtuig crasht". Dan moet er toch iets het vliegtuig verlaten op het juiste moment?Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:26:
[...]
bedankt dat je mij er op waarschuwt maar ons idee is niet hetzelfde want wij willen niks uit het vliegtuig halen
[ Voor 52% gewijzigd door br00ky op 22-08-2016 02:24 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq