inovatie project school.

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2016 12:52 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 19-08-2016 12:22)

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

Standeman

Prutser 1e klasse

Kan je hem beter aan een parachute hangen, scheelt weer een paar 100 km/uur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Goed, gebruik gerust wat interpunctie en hoofdletters om het wat leesbaarder te maken. Daarnaast: wat heb je zelf al bedacht? Of verwacht je dat we hier alle oplossingen op een zilveren dienblaadje aanleveren? In het geval van het laatste: wat is de winstdeling voor de gebrachte oplossingen?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

Standeman

Prutser 1e klasse

Kan je hem beter aan een parachute hangen, scheelt weer een paar 100 km/uur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cytherea
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:22
Even gegoogled en zo te zien is er al een patent voor, https://www.google.com/patents/US8670879. Dus helaas is het al een keer uitgevonden/bedacht. Het werkt wel iets anders dan jij beschrijft dus misschien kun je daar nog wat mee.

Daarnaast is het innovatie ipv inovatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
cytherea schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:09:
Even gegoogled en zo te zien is er al een patent voor, https://www.google.com/patents/US8670879. Dus helaas is het al een keer uitgevonden/bedacht. Het werkt wel iets anders dan jij beschrijft dus misschien kun je daar nog wat mee.

Daarnaast is het innovatie ipv inovatie.
bedankt dat je mij er op waarschuwt maar ons idee is niet hetzelfde want wij willen niks uit het vliegtuig halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cytherea
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:26:
[...]

bedankt dat je mij er op waarschuwt maar ons idee is niet hetzelfde want wij willen niks uit het vliegtuig halen
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het wel gaan doen dan, je schrijft "ons project gaat over een boei die het vliegtuig naar buiten schiet als het vliegtuig crasht". Dan moet er toch iets het vliegtuig verlaten op het juiste moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels is de topicstart leeg dus kan dit wel dicht. Jammer, het was een gouden idee.

Zonder gekheid, het forum is er niet om je huiswerk te doen. Zeker zonder voorwerk van jouw kant gaan al deze topics op slot. Bespaar je dus die paar minuten voor het aanmaken van een topic.

[ Voor 52% gewijzigd door br00ky op 22-08-2016 02:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.