Ik heb recent onderdelen gekocht, lijst vindt u hieronder, en krijg nu constant de cod 53 op het moederbord. Ik heb vele fora doorzocht en vind geen enkele optie of oplossing om die te verwerken.
Na het installeren van de PC, kreeg ik geen beeld. Na een paar keer proberen bleek dan rook uit de grafische kaart te komen, dus heb ik alles direct afgezet, deze kaart sturen we terug... Het moederbord lijkt nog volledig te reageren voor de rest, dus dit lijkt niet de oorsprong van het probleem te zijn.
We hebben veel geprobeerd, maar niet veel blijkt te werken... Het moederbord reageert nog, dus dit kan niet kapot zijn...
Hopelijk kan ik hier een antwoord vinden.
...
Setting:
* Moederbord ASUS X-99-A / USB3.1
* CPU: Intel Core i7-6800K 3.4MHz
* Video: Gigabyte GTX-980, dit werd dus terug gestuurd en probeerden we met een kleinere ASUS GTX 610.
* Corsair H115i waterkoeling
* Corsair HX1000 Voeding
* Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2400 MHz
Indien meer geg nodig laat maar weten...
...
* Ik heb de RAM al in elk slot gestoken, en zelfs zonder RAM geprobeerd, blijft dezelfde fout geven.
* Ik heb alles afgekoppeld en een andere voeding geprobeerd, geeft hetzelfde probleem.
* Ik heb al een andere videokaart gestoken ook.
* Ik heb de BIOS ook al proberen flashen en updaten, maar ook hier lijkt het niet echt op te reageren.
* De CMOS batterij is er ook al een keer uitgehaald.
...
Na het installeren van de PC, kreeg ik geen beeld. Na een paar keer proberen bleek dan rook uit de grafische kaart te komen, dus heb ik alles direct afgezet, deze kaart sturen we terug... Het moederbord lijkt nog volledig te reageren voor de rest, dus dit lijkt niet de oorsprong van het probleem te zijn.
We hebben veel geprobeerd, maar niet veel blijkt te werken... Het moederbord reageert nog, dus dit kan niet kapot zijn...
Hopelijk kan ik hier een antwoord vinden.
...
Setting:
* Moederbord ASUS X-99-A / USB3.1
* CPU: Intel Core i7-6800K 3.4MHz
* Video: Gigabyte GTX-980, dit werd dus terug gestuurd en probeerden we met een kleinere ASUS GTX 610.
* Corsair H115i waterkoeling
* Corsair HX1000 Voeding
* Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 2400 MHz
Indien meer geg nodig laat maar weten...
...
* Ik heb de RAM al in elk slot gestoken, en zelfs zonder RAM geprobeerd, blijft dezelfde fout geven.
* Ik heb alles afgekoppeld en een andere voeding geprobeerd, geeft hetzelfde probleem.
* Ik heb al een andere videokaart gestoken ook.
* Ik heb de BIOS ook al proberen flashen en updaten, maar ook hier lijkt het niet echt op te reageren.
* De CMOS batterij is er ook al een keer uitgehaald.
...