Sinds een aantal maanden heb ik een iPad, die beviel goed, dus kort geleden ook een iPhone (SE) gekocht.
Op beide apparaten heb ik de iCloud aangezet, en ook voor Photos (beiden apparaten staan overigens op Engelse interface ingesteld).
Het backuppen gaat goed, echter de synchronisatie niet. Ik heb m.b.v. Google al flink zitten zoeken waar de instellingen zitten, maar de instelling staan al zo als de meeste websites voorschrijven. Alle foto's op zowel de iPad als de iPhone zijn gebackupt naar de iCloud, maar ik zou graag:
1. de foto's genomen met de iPhone op de iPad willen zien
2. dat de geinstalleerde apps op mijn iPhone NIET ook op de iPad gezet worden
Ik lees overal dat dit mogelijk zou moeten zijn, ik weet echter niet hoe
Overigens zijn beide apparaten aangesloten op de iCloud d.m.v. het zelfde emailadres.
Op beide apparaten heb ik de iCloud aangezet, en ook voor Photos (beiden apparaten staan overigens op Engelse interface ingesteld).
Het backuppen gaat goed, echter de synchronisatie niet. Ik heb m.b.v. Google al flink zitten zoeken waar de instellingen zitten, maar de instelling staan al zo als de meeste websites voorschrijven. Alle foto's op zowel de iPad als de iPhone zijn gebackupt naar de iCloud, maar ik zou graag:
1. de foto's genomen met de iPhone op de iPad willen zien
2. dat de geinstalleerde apps op mijn iPhone NIET ook op de iPad gezet worden
Ik lees overal dat dit mogelijk zou moeten zijn, ik weet echter niet hoe

Overigens zijn beide apparaten aangesloten op de iCloud d.m.v. het zelfde emailadres.
[ Voor 5% gewijzigd door EMP op 19-08-2016 10:21 ]
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.