Vakantie samenvating generator

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
Ik ben zojuist terug van vakantie (was top, dankjewel >:) ) en ik had tijdens mijn vakantie weinig internet.

Nu ben ik weer terug en nu merk ik dat ik behoefte heb aan een soort van samenvattende functie van al het nieuws van Tweakers. Je kan namelijk naar mijn idee te beperkt terug kijken doordat de Front page maar een dag of 2 terug gaat en je onder het kopje nieuws alles behalve optimaal kan terug kijken naar het nieuws.

Nu leek het mij een mooie functie om een soort van generator te hebben. Ik beeldt me dit als volgt in:

Een pagina waarin je kan aangeven in welke periode je weg bent geweest. Vervolgens kan je aangeven welke topics je interessant vindt. Dit kan middels categorieën en/of steekwoorden. (dat eerste lijkt me makkelijker te implementeren, dat laatste wellicht wat lastiger). Vervolgens krijg je een pagina of mailtje waarin je een lijst met links krijgt naar alle relevante artikelen die in die periode zijn gepost. Hierdoor is het een stuk makkelijker om even bij te lezen en te kijken wat je gemist hebt.

Wellicht zijn er op/aan vullingen hiervoor. Ik ben in ieder geval benieuwd wat jullie ervan vinden :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 13:35
Heb je hier misschien iets aan? Is veel overzichtelijker. Alleen even je datum van vertrek invullen links ;)

https://tweakers.net/nieu...TczD6jFwFDXwELXyMDQTKkWAA

[ Voor 17% gewijzigd door P1nGu1n op 19-08-2016 10:15 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
P1nGu1n schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:14:
Heb je hier misschien iets aan? Is veel overzichtelijker. Alleen even je datum van vertrek invullen links ;)

https://tweakers.net/nieu...TczD6jFwFDXwELXyMDQTKkWAA
Dat scheelt al een hoop maar ik mis de overzichtelijkheid van de frontpage. Hier heb je naar mijn mening iets te veel plaatjes en andere opmaak terwijl titels ook al genoeg zijn. Nu is dit laatste gewoon puur eigen mening, maar dat zou wel mooi op te vangen zijn met zo'n vakantie functie. Je zou hier ook op kunnen inspelen als een functie dat je kan instellen en er vervolgens een mailtje klaar staat als je terug bent bijvoorbeeld.

In ieder geval bedankt voor de tip, hier ga ik sowieso even doorheen bladeren om weer up to date te zijn :d

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 13:35
melantrix schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Dat scheelt al een hoop maar ik mis de overzichtelijkheid van de frontpage. Hier heb je naar mijn mening iets te veel plaatjes en andere opmaak terwijl titels ook al genoeg zijn. Nu is dit laatste gewoon puur eigen mening, maar dat zou wel mooi op te vangen zijn met zo'n vakantie functie. Je zou hier ook op kunnen inspelen als een functie dat je kan instellen en er vervolgens een mailtje klaar staat als je terug bent bijvoorbeeld.

In ieder geval bedankt voor de tip, hier ga ik sowieso even doorheen bladeren om weer up to date te zijn :d
Mocht je custom CSS hebben:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
table.listing td.image {
    display: none;
}

table.listing td .lead {
    display: none;
}

table.listing td.replies p {
    margin-top: 0;
}

table.listing p {
    margin: 0;
}

Meer kan ik je niet bieden :)

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:43

P_Tingen

omdat het KAN

Ik volg een aantal topics via een RSS feed. Het voordeel daarvan is dat het nieuws gewoon op je wacht terwijl je zelf op vakantie bent. Je kunt daarvoor de URL van je forum nemen en daarin het woord 'forum' vervangen door 'rss'.

dus
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1713461

wordt
https://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1713461

De RSS link plak je in een RSS lezer (bv the old reader) en klaar is Kees

... en gaat over tot de orde van de dag