Goedemorgen,
Sinds kort heb ik een laptop die bij het opstarten een volledige wit scherm geeft en met geen mogelijkheid nog iets meer gaat geven. Conclusie scherm is kapot. Aangezien de laptop toch voor de TV wordt gebruikt maakt een kapot scherm niks uit zolang er, maar een extern scherm aan kan. Paar dagen geleden werkte een extern scherm zonder enige problemen alleen sinds vandaag krijg ik het externe scherm niet meer aan.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Andere kabel
- Andere scherm
- VGA en Digitale port geprobeerd (meer heeft de laptop niet)
- FN f10 om het beeld naar een extern scherm te plaatsen werkt niet meer
- Andere stopcontact voor de schermen
Weet iemand hoe ik nog beeld kan krijgen op het externe scherm? In de paar dagen tijd is er niks gebeurd met de laptop. Niet gebruikt of verplaatst.
Extra informatie:
Windows 8.1
Laptop start op hoor het geluid
Krijgt geen internet meer... Anders kon ik via teamviewer bekijken of ik het externe scherm aan krijg
Valt uit het niets uit. Laptop staat op netstroom
Alvast bedankt
Edit:
Na paar uurtjes wachten deed het scherm het wel weer. Tot nu toe fixed
Sinds kort heb ik een laptop die bij het opstarten een volledige wit scherm geeft en met geen mogelijkheid nog iets meer gaat geven. Conclusie scherm is kapot. Aangezien de laptop toch voor de TV wordt gebruikt maakt een kapot scherm niks uit zolang er, maar een extern scherm aan kan. Paar dagen geleden werkte een extern scherm zonder enige problemen alleen sinds vandaag krijg ik het externe scherm niet meer aan.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Andere kabel
- Andere scherm
- VGA en Digitale port geprobeerd (meer heeft de laptop niet)
- FN f10 om het beeld naar een extern scherm te plaatsen werkt niet meer
- Andere stopcontact voor de schermen
Weet iemand hoe ik nog beeld kan krijgen op het externe scherm? In de paar dagen tijd is er niks gebeurd met de laptop. Niet gebruikt of verplaatst.
Extra informatie:
Windows 8.1
Laptop start op hoor het geluid
Krijgt geen internet meer... Anders kon ik via teamviewer bekijken of ik het externe scherm aan krijg
Valt uit het niets uit. Laptop staat op netstroom
Alvast bedankt
Edit:
Na paar uurtjes wachten deed het scherm het wel weer. Tot nu toe fixed
[ Voor 3% gewijzigd door erwin26 op 19-08-2016 14:23 ]