Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Prijsverlaging FOX Sports ook voor Telfort

Pagina: 1
Acties:

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:48

Speedmaster

Make my day...

Topicstarter
Misschien zinvol om ook te vermelden dat bij KPN dochter Telfort de prijzen mee om laag gaan:

https://www.telfort.nl/pe...rpakketten/fox-sports.htm in
nieuws: KPN verlaagt prijzen Eredivisie-kanalen Fox Sports met bijna 60 procent

[ Voor 34% gewijzigd door Speedmaster op 19-08-2016 09:56 ]

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:54
De prijsverlaging geldt voor alle KPN merken, dus oa Telfort en XS4All.

En nog twee voorstellen voor aanpassing...

Lijkt mij handig om er bij te vermelden dat KPN Compleet klanten nu kunnen kiezen uit 4 gratis zenderpakketten waarvan Fox er een is. Zoals het er nu staat lijkt het alsof Compleet klanten sowieso Fox krijgen, dat is niet het geval.

En de opmerking dat het niet bekend is of KPN op een later moment de prijzen voor alle klanten alsnog zal verhogen is nergens op gebaseerd. Er staat geen enkele hint in het huidige persbericht als het voorgaande.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
@speedmaster dat stond er in principe in, maar het woord 'dochtermerken' is inderdaad niet duidelijk genoeg. Ik heb het toegevoegd, dank!

@Timmy
Over KPN Compleet: eens en gewijzigd :)
Over de prijsverhoging: het was de inzet van de onderhandeling en de reden dat ACM de handel en wandel van Fox Sports nu onderzoekt. Also: Vodafone heeft de prijzen verhoogd, Tele2 weigerde en stopt met Fox. Het zou kunnen dat KPN wegkomt met het verlagen van de prijzen, maar mijn boerenverstand zegt dat er iets met lengte en breedte zou moeten zijn ;)
Het is ongebruikelijk hints te stoppen in persberichten en dat kan opgevat worden als het vooraf inlichten van de concurrentie; KPN is daar heel voorzichtig mee geworden.