Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Intoetsen van Euroteken in I.E.11 geeft ¬ teken.

Pagina: 1
Acties:

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-11 11:42
Goede dag medetweakers,

wanneer ik een euroteken wil intoetsen met rechter ALT+5 hoor je normaal een Euroteken te krijgen in Internet Explorer 11 (Windows 10 64-bit Home Premium Aniversary Edition). Echter krijg ik ¬ teken te zien. Bij Microsoft Word 2010, Mozilla Firefox en andere programma's werkt het wel correct en zodoende krijg ik wel de euroteken te zien wanneer ik ALT+5 intik.

In het verleden heb ik Internet Explorer al eens naar fabrieksinstellingen gezet en toen werkte het weer voor een tijdje naar behoren. Dus ik weet het probleem wel op te lossen maar is er ook een andere manier om dit op te lossen, door een bepaalde toets of instellingen in of uit te schakelen? Ik probeer erachter te komen hoe dit probleem ontstaan is zodat ik het gemakkelijker kan oplossen. Op internet kon ik geen oplossing vinden.
Jaren geleden had ik dit probleem ook op een andere pc. Toen deed ik alsmaar Internet Explorer naar fabriekswaardes zetten.
Nu in I.E 11. zijn Java, Shockwave, Adblock Plus en Logitech Setpoint geïnstalleerd

Ik hoop dat er iemand mij een duw in de goede richting kan geven.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Kennis begint met informatie vergaren.

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-10 15:04

Jean Paul

Reservebelg

Vaak de language bar/keyboard layout instellingen. Deze kunnen anders zijn per applicatie en wellicht heb je per ongelijk de toetsenbordcombinatie gebruikt in IE welke dit veranderd (vaak ctrl+spatie)

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-11 11:42
Ik ben nu net achter gekomen hoe het kan komen dat de Euroteken wordt veranderd door ¬ teken in Internet Explorer 11.

Bij Extra > Internet Opties > Programma's > Invoegtoepassingen Beheren > Werkbalken en Uitbreidingen > Deselecteer : Logitech Setpoint

Sla deze instelling op en herstart Internet Explorer. Nu werkt wel de browser met Euroteken naar behoren.

Ik wil je in ieder geval bedanken voor het meedenken Jean Paul.

Kennis begint met informatie vergaren.

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
zie net dat mijn post overbodig is..

[ Voor 77% gewijzigd door 8mile13 op 20-08-2016 16:41 ]