Eerst even in het kort wat er gebeurt is;
Gebruik een oneplus 2 als 2de toestel, deze begon wat langzaam te worden dus ik dacht ik restore em lekker naar de fabrieksinstellingen.
Nadat het toestel leeg was kwam deze mooi in het "1st use "setup terecht.
En daar begint dus het probleem.
Normaal gesproken skip ik alles in de 1st use setup.
Maar waar je normaal gesproken een wifi netwerk moet kiezen kan ik helaas niet meer verder.
Die skip knopje is ook lekker "grijs" en kan niet aangeklikt worden.
Waar normaal de lijst met wifi netwerken komt te staan staat nu; To see available networks, turn wi-fi on.
Erg raar geval gezien het ook niet te skippen is..

Dacht zelf ik kanl er even een custom rom op maar dat gaat ook moeilijk gezien ik android debugging niet kan aanzetten door dit probleem.
Enige suggesties / tips?
Als ik hier niet uit kom zal ik deze helaas moeten doorverkopen (staat al online).
Maar lijkt me zonden gezien het een redelijk leuk toestel is.
Gebruik een oneplus 2 als 2de toestel, deze begon wat langzaam te worden dus ik dacht ik restore em lekker naar de fabrieksinstellingen.
Nadat het toestel leeg was kwam deze mooi in het "1st use "setup terecht.
En daar begint dus het probleem.
Normaal gesproken skip ik alles in de 1st use setup.
Maar waar je normaal gesproken een wifi netwerk moet kiezen kan ik helaas niet meer verder.
Die skip knopje is ook lekker "grijs" en kan niet aangeklikt worden.
Waar normaal de lijst met wifi netwerken komt te staan staat nu; To see available networks, turn wi-fi on.
Erg raar geval gezien het ook niet te skippen is..

Dacht zelf ik kanl er even een custom rom op maar dat gaat ook moeilijk gezien ik android debugging niet kan aanzetten door dit probleem.
Enige suggesties / tips?
Als ik hier niet uit kom zal ik deze helaas moeten doorverkopen (staat al online).
Maar lijkt me zonden gezien het een redelijk leuk toestel is.
Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)