2e hands Galaxy S7 geeft strepen*

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

• Chrisivisi
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 25-11-2020
Omschrijving:
Ik heb 5 dagen geleden via tweakers v&a een tweedehands galaxy s7 edge gekocht. Nu heb ik grijze verticalen strepen op het scherm die niet meer weggaan. Ze worden alleen meer op minder als ik de helderheid aanpas. Ik weet nu niet wat ik moet doen. De verkoper zegt dat het mijn probleem is omdat het toestel goed was toen hij het verkocht. Een bon o.i.d. is er niet.

Garantie:
Wat kan ik nu het beste doen?

Prijs:
Aangezien het om veel geld gaat hoop ik dat iemand mij kan helpen. Stel aub vragen als die er zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is niet echt slim zonder bon te kopen, maar een edge is toch nog niet zo oud dat er geen garantie meer op zit? Desnoods fabrieksgarantie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chrisivisi
.

[ Voor 100% gewijzigd door Chrisivisi op 18-08-2016 21:28 ]

• Chrisivisi
SinergyX schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:25:
Het is niet echt slim zonder bon te kopen, maar een edge is toch nog niet zo oud dat er geen garantie meer op zit? Desnoods fabrieksgarantie.
Kan ik het beste naar een Samsung store gaan?

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:03
Je zou Samsung kunnen vragen of ze aan de hand van het serienummer kunnen kijken of er nog garantie op zit. Overigens is Samsung niet verplicht om jou te helpen, omdat je dit soort dingen eigenlijk moet regelen met de winkel waar de telefoon is gekocht. Als je adresgegevens van de verkoper hebt zou je bij de winkel kunnen vragen of ze de bon er even bij kunnen zoeken. Dit kan natuurlijk alleen als de bon een naam en adres bevat. Maar als je dingen netjes vraagt heb je een goede kans ;)

Maar aan de andere kant: geen bon, maar wel een doosje, boekje en oplader? Als die laatste dingen ook ontbreken loop je natuurlijk wel een klein risico als je met je telefoon naar Samsung gaat.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Chrisivisi
Ample Energy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:43:
Je zou Samsung kunnen vragen of ze aan de hand van het serienummer kunnen kijken of er nog garantie op zit. Overigens is Samsung niet verplicht om jou te helpen, omdat je dit soort dingen eigenlijk moet regelen met de winkel waar de telefoon is gekocht. Als je adresgegevens van de verkoper hebt zou je bij de winkel kunnen vragen of ze de bon er even bij kunnen zoeken. Dit kan natuurlijk alleen als de bon een naam en adres bevat. Maar als je dingen netjes vraagt heb je een goede kans ;)

Maar aan de andere kant: geen bon, maar wel een doosje, boekje en oplader? Als die laatste dingen ook ontbreken loop je natuurlijk wel een klein risico als je met je telefoon naar Samsung gaat.
Ik zal morgen contact opnemen. Hoe kom ik aan het serienummer? Doosje en dergelijken is aanwezig gelukkig.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:03

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Chrisivisi
Bedankt! Had ik zelf idd prima kunnen zoeken. Ik heb nog een beetje stress. Stel dat samsung het niet wilt repareren, wat zijn mijn rechten dan via tweedehands kopen?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:19
Chrisivisi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:03:
[...]

Bedankt! Had ik zelf idd prima kunnen zoeken. Ik heb nog een beetje stress. Stel dat samsung het niet wilt repareren, wat zijn mijn rechten dan via tweedehands kopen?
Samsung wilt het vast wel repararen. De vraag voor jou is: garantie afhandeling (gratis) of niet?
Van de verkoper kan je niets eisen. Misschien zou je de verkoper kunnen vragen of het product gekocht is in een Nederlandse winkel. Zo ja, dan zou je de winkel kunnen proberen. Zo nee, dan heb je eigenlijk niet veel opties.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:03

MsG

Forumzwerver

Je zou ook kunnen vragen of de originele koper mee wil werken. Dat werkt soms beter dan wanneer je als tweedehands koper aanklopt. Gezien de winkel formeel geen verplichting naar je heeft.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, ten eerste is dit niet V&A, dus een schopje die kant op, al kan Tweakers.net hier niets voor je betekenen.

Echter, wel wat meer eigen inzet tonen. Vragen waar het serienummer te vinden is, is iets wat je echt zelf op Google kunt vinden. Niet in paniek raken dus. Was de prijs wel erg laag voor een S7 edge, want dan kan het een al aanwezig probleem zijn geweest, maar je kunt inderdaad ook gewoon pech hebben.

Verder de "Help!" uit de topictitel gehaald, dat soort aandachtstrekkende titels zijn niet de bedoeling. Volgende keer svp een informatieve titel kiezen, want "V&A probleem" zegt niets over de inhoud.

offtopic:
Note to self: volgende keer eerst topictitel aanpassen voor je het naar een forum verplaatst waar je geen rechten hebt :(

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 18-08-2016 22:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chrisivisi
gambieter schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:21:
[mbr]Goed, ten eerste is dit niet V&A, dus een schopje die kant op, al kan Tweakers.net hier niets voor je betekenen.

Echter, wel wat meer eigen inzet tonen. Vragen waar het serienummer te vinden is, is iets wat je echt zelf op Google kunt vinden. Niet in paniek raken dus. Was de prijs wel erg laag voor een S7 edge, want dan kan het een al aanwezig probleem zijn geweest, maar je kunt inderdaad ook gewoon pech hebben.

Verder de "Help!" uit de topictitel gehaald, dat soort aandachtstrekkende titels zijn niet de bedoeling. Volgende keer svp een informatieve titel kiezen, want "V&A probleem" zegt niets over de inhoud.[/]

offtopic:
Note to self: volgende keer eerst topictitel aanpassen voor je het naar een forum verplaatst waar je geen rechten hebt :(
Excuses, ik had even een stress momentje. De prijs was 500 euro. Ik geloof dat ik het onderwerp niet zelf kan veranderen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

In aanvulling op Gambieter: dit is helaas geen V&A probleem. Je zal dit dus echt zelf met de verkoper moeten oplossen. Het zal alleen zijn woord tegen het jouwe worden. Hij zegt dat het goed werkte, jij zegt dat het niet werkt. Je hebt echter zelf ervoor gekozen om het product niet eerst te bekijken, je hebt het meteen laten opsturen. Daar schuilt wel een risico. Hierover zijn al tientallen topics geweest, als je even rondzoekt kom je ze wel tegen :)

Aangezien dit dus geen V&A relatie heeft en je vragen al zijn beantwoord sluit ik dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 18-08-2016 22:41 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.