erikker13 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:39:
Sorry, Ik heb een Laptop nodig voor mijn opleiding ICT beheerder niv 4. En ik zou graag iets met een convertible willen, alleen wel met goeie specs. Nu kwam ik deze Dell serie tegen alleen kon ik nergens Nederlandse revieuws vinden (niet dat ik geen Engels kan maar ik wil ook graag de mening van een Nederlander) Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring met deze serie heeft of het misschien sterk afraad of aanraad. Ik hoop hiermee genoeg info te hebben gegeven, en ik kan helaas geen linkje van tweakers zelf plaatsen omdat dit product hier niet verkocht word.
Ik heb zelf de Inspiron 5000 15 inch met i7 besteld. Na veel reviews te kijken heb ik toch maar de 'gok' genomen om voor de Dell te gaan, ookal heb ik hem zelf nog nooit in m'n handen gehad.
Volgens veel reviews is de bouwkwaliteit zeer stevig. De travel van de toetsen op het toetsenbord is wat kort, maar nog steeds is het een goed toetsenbord.
De accu gaat bij licht gebruik makkelijk 5 uur mee.
En de trackpad is ook gewoon goed.
De rede dat ik de keus heb laten vallen op de Dell is dat in deze prijsklasse de meeste laptops plastic troep waren.
Een nadeel van Dell is de klantenservice, die is echt verschrikkelijk. En ook het bestellen is anders dan normaal. Je hebt de laptop niet de volgende dag in huis aangezien hij als het ware nog gemaakt moet worden in China.
Ik heb mijn laptop ook nog niet binnen helaas.
Succes met het maken van je keus!