Toon posts:

problemen na update ios 10 beta

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, mijn dochter heeft op haar iphone 6 ios 10beta geinstalleerd en wat blijkt haar fb en snapchat kan ze niet meer gebruiken en ook niet meer downloaden .Kan er hier mij iemand hier een reden voor geven of een oplossing ,want ik word gek van haar gezaag . :(

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Downgraden naar iOS 9.3.4, want met een beta kan dit voorkomen.

Surf met het toestel naar deze website: https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

Hier meld je je toestel af. Als het goed is, kan je dan in de instellingen zien dat er weer een update beschikbaar is. Deze voer je dan uit.

[ Voor 64% gewijzigd door MysticX op 18-08-2016 21:05 ]

hi!

Verwijderd

Topicstarter
RWK__ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:04:
Downgraden naar iOS 9.3.4, want met een beta kan dit voorkomen.

Surf met het toestel naar deze website: https://beta.apple.com/sp/betaprogram/

Hier meld je je toestel af. Als het goed is, kan je dan in de instellingen zien dat er weer een update beschikbaar is. Deze voer je dan uit.
Ben persoonlijk een samsung gebruiker dus al dat itunes gedoe is voor mij een beetje Chinees , heb al van alles geprobeerd via itunes ,zelfs al een ipsw bestand gedownload van de 9.3.4 en op mijn desktop gezet om zo verder itunes te werken .Maar geraak er niet wijs uit om te downgraden.

• MysticX
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:13:
[...]

Ben persoonlijk een samsung gebruiker dus al dat itunes gedoe is voor mij een beetje Chinees , heb al van alles geprobeerd via itunes ,zelfs al een ipsw bestand gedownload van de 9.3.4 en op mijn desktop gezet om zo verder itunes te werken .Maar geraak er niet wijs uit om te downgraden.
Het toestel moet eerst afgemeld worden. Als dat gedaan is, sluit je de iPhone aan en wacht je totdat iTunes hem herkend heeft. Je krijgt dan als het goed is twee opties te zien:

- Controleer op updates
- Herstel iPhone

Houd de shift knop ingedrukt en klik dan op "herstel iPhone" en kies dan het gedownloadde ipsw bestand. Als het goed is wijst alles zich vanzelf.

hi!

Verwijderd

Topicstarter
Zal het eens proberen maar die 2 opties krijg je toch al te zien als je uw iphone aansluit

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56

nelizmastr

Goed wies kapot

Ander vraagje: waarom staat er überhaupt een beta op? Niet echt slim natuurlijk. En klagen is zeker niet op de plaats. Facebook en snapchat werken overigens prima op de nieuwste beta, maar waren brak op dev preview 1.

Kijk anders even op youtube: how to downgrade ios 10 to ios 9.

I reject your reality and substitute my own

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeerd maar krijg telkens de melding .Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone iphone .De gevraagde resource is niet gevonden .

Verwijderd

Topicstarter
nelizmastr schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:06:
Ander vraagje: waarom staat er überhaupt een beta op? Niet echt slim natuurlijk. En klagen is zeker niet op de plaats. Facebook en snapchat werken overigens prima op de nieuwste beta, maar waren brak op dev preview 1.

Kijk anders even op youtube: how to downgrade ios 10 to ios 9.
Ik weet het wat je bedoeld i had mijn dochter gewaarschuuwd over die beta versies maar ja die gasten in school he , nogthans de fb en snapchat dedeen het eerst wel op die beta versie maar na een update van beiden ineens niet meer , kan ze zelfs niet meer installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor al degene die hier op hebben gereageerd ,bedankt voor jullie hulp , mijn dochter kan terug lachen en ik ben van haar gezaag vanaf , het is gelukt . Heb hem terug naar ios 9 gebracht en ze gaat wachten tot ze een melding krijgt voor die update , Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Mooi! Beta's zijn eigenlijk niet voor dagelijks gebruik, tenzij je weet wat je doet :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Wel vreemd eigenlijk. Ik draai al sinds Developer Beta 1 mee en heb eigenlijk geen enkel probleem gehad betreft Facebook met iOS 10.

Zoals de rest al aangeeft, Beta's zijn natuurlijk niet bedoeld voor devices voor dagelijks gebruik.

Overigens de laatste paar beta's voelt het al aan dat er geen problemen meer zijn, Ik heb het idee dat er iets anders aan de hand was. Ook op stabiele release komen wel eens problemen zoals dit voor.
Pagina: 1