Sinds enkele jaren heb ik een Brother DCP-J315W all-in-one inkjet printer. Nu heb ik al een tijd dat ik steeds de printer moet uitlijnen, anders krijg ik vage tekst. Als ik dan heb uitgelijnd, is het even goed, maar als ik een paar dagen later weer wil printen, is de tekst weer vaag en moet ik weer opnieuw uitlijnen. Dus ook als de printer gewoon niets doet, verliest hij weer de juiste uitlijning; het lijkt erop dat hoe meer dagen ik wacht, hoe verkeerder de uitlijning wordt.
Ik heb al contact gehad met de support van Brother, maar die hebben geen andere suggestie of oplossing dan opsturen. Als ik dat doe, zijn de kosten waarschijnlijk zo hoog, dat ik net zo goed een nieuwe kan kopen...
Weet iemand wat ik kan proberen om ervoor te zorgen dat de uitlijning goed blijft?
Ik heb al contact gehad met de support van Brother, maar die hebben geen andere suggestie of oplossing dan opsturen. Als ik dat doe, zijn de kosten waarschijnlijk zo hoog, dat ik net zo goed een nieuwe kan kopen...
Weet iemand wat ik kan proberen om ervoor te zorgen dat de uitlijning goed blijft?