Hey guys, een vriend van mij gaat dezer dagen op vakantie en zoekt een goed functionerende tweedehands laptop voor rond 100 euro.
Wat leuk. Maar ik denk dat ie in V&A beter op zijn plek is
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Check vraag en aanbod. Daar is keuze genoeg.
Hier heb je een link:
https://tweakers.net/cate...VNrFCyMjQw0IFyM_OUrHQNawE
Hier heb je een link:
https://tweakers.net/cate...VNrFCyMjQw0IFyM_OUrHQNawE
[ Voor 27% gewijzigd door .Maarten op 18-08-2016 18:41 ]
Oh sorry, verkeerde rubriek!DePaul schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:40:
Wat leuk. Maar ik denk dat ie in V&A beter op zijn plek is
Oh wauw, die wist ik niet! Als ik op Marktplaats zit, dan heb ik altijd een geur van onkruid
Klopt, daarom kun je ook beter eens in V&A rond kijken ... kwaliteit is daar gemiddeld genomen toch hoger 
Succes ermee in ieder geval
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Thanks! Ja, ik zie het! Alleen ik lees nu nog hier en daar 'knopjes-problemen met plakband', weet ook niet hoe die dan in elkaar zit haha.DePaul schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:46:
Klopt, daarom kun je ook beter eens in V&A rond kijken ... kwaliteit is daar gemiddeld genomen toch hoger
V&A aangeboden: HP Compaq Business notebook nc6120 (PY507ET)
Heeft iemand enig idee of een harde schijf die ik hier heb liggen van HP compaq 6710b erin kan passen?
Heeft iemand enig idee of een harde schijf die ik hier heb liggen van HP compaq 6710b erin kan passen?
Geen idee maar een Pentium m is oud. Dat is nog xp tijdperk.
Ik zou zoeken naar een wat nieuwere laptop. Zeg maar iets met een eerste generatie i3 oid.
Ik zou zoeken naar een wat nieuwere laptop. Zeg maar iets met een eerste generatie i3 oid.
[ Voor 43% gewijzigd door .Maarten op 18-08-2016 21:35 ]
GoT is hier niet voor bedoeld. Zoals gezegd, snuffel gerust rond in Tweakers.net V&A
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()